Meisjes die GTA spelen..

Hoi,

Zijn er ook meisjes die GTA 5 spelen?
Of is het echt zo gek als een meisje GTA speelt?
Ik vind het echt best wel leuk! Als je er eenmaal aan begint of ff meekijkt met iemand wil je zelf ook wel eens en als je dan begint kom je er niet meer vanaf :stuck_out_tongue:

Iemand die ook speelt?

Haha ja ik, als ik bij mijn vriend ben. Ik ben het meeste van het racen om geld te krijgen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jaa heb ik ook vroeger vaak gespeeld. Maar ik deed nooit missies :’) beetje erg.

You serious?

ja dat doe ik :") is dat zo raar

Ik vind het echt geweldig.
Speelde vroeger ook gta san andreas en dan vooral met cheats :’)

vroeger gespeeld op mijn broertjes PSP, ik vond het echt super leuk. Lekker allemaal random mensen neerknallen, dingen in de fik steken, auto’s stelen, agressief rijden/racen door de stad, politie achter me aan en dan een hele achtervolging waarna ik bommen op ze gooide. Of zo’n legertankcode intikken en daar kon ik dan zowat hele stad mee van de kaart vegen.
:bowing_man:

(oke ja dit klinkt best wel psychopatisch nu ik het zo lees maar ok jullie begrijpen me wel haha)

Na een tijdje kwam ik er pas achter dat er missies waren, die vond ik opzich ook wel leuk om te doen.

Ja en wat moet daar raar aan zijn?
Meisjes doen altijd interessant als ze ‘‘gamen’’

Dit kan in het girl gamers topic: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/girl-gamers-van-welke-games-houd-jij-185694.0.html