Meisje wil afspreken, ik niet

Sorry hoor maar zeg gewoon dat je er geen zin in heb , of spreek gewoon met der af je bent toch niet een social-retard ofzo…

Dat heb ik dus met een jongen :expressionless:
Maar ik vind het lullig om het af te wijzen zeg maar.

Okeej, sorry, zal voortaan beter de regels bekijken…

tanxx voor alle tips denk ik

Je kan ook gewoon zeggen van ja sorry, maar ik heb het nu superdruk met andere vriendinnen enzo, en school enalles.

doe op jazzballet ook gewoon een beetje kortaf tegen haar, anders zal ze aan je blijven hangen.

eerlijkheid duurt het langst. Bovendien kun je niet eeuwig excuses blijven bedenken. Zeg gewoon dat je nog liever niet afspreekt

haha, ik ook :’)

Je moet ff niet zo moeilijk doen. Zeg gewoon eerlijk dat je er geen zin in hebt, en anders gewoon gaan!

[i] meid, zeg gewoon , nee sorry, ik ken je alleen maar van jazz, en ik wil dat liever niet.
en anders als je toch perse wilt lullen:

• , t komt momenteel even niet zo goed uit, ik heb even genoeg aan mn hoofd.
  • sorry, maar de 1e paar weken heb ik het echt even te druk.
  • en idd, gewoon kortaf doen weet ik het,

iig , ik zou gewoon eerlijk zijn, ipv smoesjes te verzinnen [/i]

[nohtml][b][message=4257568,noline]stargirl1996 schreef op 04 November 2009 @ 16:18[/message]:[/b] Omdat ik haar pas 3x bij Jazzballet les heb gezien en 2 x op msn... Ik spreek gewoon liever nog niet af... Ik ken haar amper, dus kom ook liever niet bij haar thuis, of zij bij mij[/nohtml]
dan zeg je dat toch. maar ehm, als je afspreekt leer je haar toch ook beter kennen? (:

gewoon zeggen: ik vind je een aardig meisje, maar ik heb gewoon geen tijd om met je af te spreken.

Waarom spreek je niet met haar af? Ik bedoel wat maakt het uit dat je haar maar een paar keer gezien hebt? Misschien is het wel super leuk!

Ik snap dit niet zo goed…

Spreek gewoon af, misschien is het wel heel gezellig.
En anders spreek je af, en zeg je dat je niet zo lang kan omdat je ergen heen moet oid. Dan is zij tevreden en jij er weer van af.