Meisje weg uit de klas.

hee,
vorig jaar werd ik heel erg gepest door een meisje.
die echt helemaal gek is en alles, die schopt, slaat, liet mij altijd struikelen.
ik ben toen uit die klas weggegaan. en nu worden alle klassen gewisseld, en ik mocht aangeven bij wie ik absoluut niet in de klas wilde komen ( zij dus ).
Krijg ik in de vakantie een klassenlijst, staat zij daar ook op! ik ben nu echt zo boos, want ik wil absoluut niet bij haar in de klas zij stookt iedereen op.
Wat zou ik doen, zou ik de school bellen dat zij uit de klas moet worden geplaatsd?

ik zou de school bellen, of jìj in een andere klas kan worden geplaatst,
je kunt misschien dan zelf ook nog kiezen in welke klas je wil.

Ik zou misschien wel de school bellen om te vragen hoe het zit, maar dan moet je natuurlijk uitleggen wáárom je er zo tegenop zit om bij haar in de klas te zitten en ik weet niet of je dat wil doen…
EDIT: dit geldt natuurlijk ook als je zelf uit die klas weg wil, wat veel logischer is dan een ander er uit willen gooien :stuck_out_tongue:

Ik wil echt niet naar een andere klas, want dit lijkt me juist een hele leuke klas.
Ik zag op hyves dat zij naar iemand anders een krabbel stuurde met daarin dat ze niet in die klas wil, en dat ze de school gaat bellen.
Dus ik hoop dat zij uit de klas wordt geplaatsd

Wou ik ook zeggen, en wat een rotwijf!
Ik hoop dat ze wat kunnen regelen op school, en dat het allemaal in orde komt.
Veel succes meid!

ik zou de school opbellen en zeggen dat je op dat briefje had gezegd dat je absoluut niet bij haar in wou. en dat dat nu toch zo is dat je graag verwisseld wilt worden naar een andere klas. en dan moet je uitleggen waarom maar dat moet niet zo’n probleem zijn aangezien je een goeie reden hebt.

ik zou dan even afwachten, en hopen dat ze uit de klas gaat. en als ze níét bij je in de klas zou zitten zou je denk ik nog steeds last van haar hebben, misschien wel minder maar toch…

Ik snap dat je het heel erg vind, ik zou ook ontzettend balen denk ik! Maar ik weet bijna wel zeker dat de school het niet meer gaat veranderen. Ik heb nu zelf een jaar les gegeven op een middelbare school en een aantal stages gelopen de afgelopen jaren. Over het algemeen gaan scholen niet meer schuiven in de lijsten nadat deze bekend zijn gemaakt. Anders kunnen ze wel bezig blijven met leerlingen verplaatsen, want als ze voor jou een uitzondering maken, zullen ze dit ook voor andere leerlingen moeten doen.
Ik denk dat je dus gewoon door de zure appel moet heen bijten en hopen dat je volgend jaar in een andere klas zit of misschien minder last van haar hebt.

Doen ze bij ons op school wel, zelfs als we al kennis hebben gemaakt. Gebeurde vrij vaak eigenlijk, wat echt stom was, want nou staan er mensen op mijn klassenfoto die ik dus niet ken XD

De school bellen en de situatie uitleggen.
Ze zullen het vast begrijpen.

waarom heb je niet eerder iets ervan gezegt? je kon haar ook gewoon terugpakken want ze denkt namelijk dat je bang bent en zo kan ze eeuwig door, dus niet stilstaan doe iets terug. Maar niet iets dat je dan geschorst word he…

Ik snap dat je dat vervelend vind.
Je kan het altijd proberen.
Dus zou toch vragen aan school hoe het zit, aangezien je dit hebt aangegeven!
&vragen of dit nog veranderd kan.
Lukt dit niet en loopt het volgend jaar toch uit de hand (ook al hoop ik voor jou van niet!) Dan kan een school nog altijd iemand van jullie verplaatsen naar een klas.
Want een school wil het liefst dat er ‘niet’ gepest word, dus ze moeten wel meewerken!!
succes. (:

bedankt!:slight_smile:

ik blijf gewoon in deze klas zitten, ik ga niet weg voor haar.
ik ga de school bellen waarom ze haar in de klas hebben geplaatsd, terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik dat niet wilde.
& dan zie ik wel wat er van komt

Bij mij is dit niet zo. Vorig jaar zou ik in een klas komen waar geen enkele vriendin zat, ik ben toen gewoon gewisseld. Ik denk dat dit heel erg per school verschilt.

Het is heel erg rot om bij zulke mensen in de klas te komen, ik kwam in de tweede ook bij een meisje in de klas die mij best wel had gepest, maar toen deed ze ineens wel aardig.
En school kan sowieso niet met alles rekening houden. Maar ik zou als ik jou was gewoon bellen ja en wat ze allemaal uitvreet in de klas.
Het is trouwens geplaatst :’)

Dat is echt een kutding,
die schoolmensen proberen dan altijd een verzoenpoging. Bij wie je niet wilt, kom je wel. Vreselijk. Ik zou de schoolleiding vertellen over wat er is gebeurt toen, dan moeten ze het toch wel begrijpen?

als ze je probeert te laten struikelen, laat je haar zelf struiikelen.
laat haar zien dat je 't al in de gaten hebt, pak haar terug…
oke niet zo’n mega goeie tip maar 't is te proberen xD

maar echt rot voor je…

heeel veel succes

ik hoop dat het lukt,

ik had hetzelfde, ik kwam ook bij een meisje in de klas waarbij ik absoluut niet wou
ik liet mijn eerste weken daardoor echt vergallen,
en ze wouden me niet naar een andere klas plaatsen

ik hoop dat het jou wel lukt;) en dat ze uit je klas geplaatst word!

veeel succes!

als jij hebt aangegeven dat je niet bij haar in de klas wilt komen.
en de school daar geen rekening mee houd.
zou ik zeggen; bel ze op.