Meisje verzint verkrachting na late thuiskomst.

[i] Een 17-jarig meisje uit Noordwijk heeft een verkrachting verzonnen om te verbloemen dat ze te laat thuis was gekomen. Ze deed maandagavond melding van verkrachting. Tegenover de politie verklaarde ze dat ze door een onbekende man verkracht was op de Schiestraat in haar woonplaats. De man zou haar van haar brommer hebben getrokken.

Doordat haar verhaal veel onduidelijkheden bevatte, rees bij rechercheurs het vermoeden dat het meisje de verkrachting uit haar duim zoog. Dit bleek inderdaad het geval: het meisje was te laat en wilde hier een excuus voor verzinnen.

De politie maakt proces-verbaal op van de valse melding en dient een schadeclaim in voor de uren die agenten en zedenrechercheurs aan de zaak hebben besteed. De politie, die wel vaker valse meldingen van aanrandingen of verkrachtingen ontvangt van veelal minderjarige meisjes, hoopt dat daar een preventieve werking van uitgaat.[/i]

Wat vinden jullie hier nu van?
Zou je zelf zo’n smoes verzinnen of
heb je wel eens zo’n soort smoes verzonnen?

Een woord: gestoord.

Er zijn zoveel meisjes die dat doen.

Ik vind het vreselijk… Ze hebben echt geen flauw idee wat je doormaakt als je verkracht word… anders zouden ze er niet zo de grap mee uithalen…

zo dom he

Ik vind het heel ziek, door dit soort mensen worden meisjes die echt verkracht zijn niet serieus genomen.

Achterlijk!

Net zoals dat verhaal dat een paar meisjes hadden verzonnen dat hun gymleraar een pedo was omdat hij slechte cijfers gaf ofzo.

weetje die meisjes die dat zeggen die zouden in het echt is verkracht moeten worden dan zeggen ze het nooit meer,… meiden die echt verkracht zijn hebben het daar best moeilijk mee

Hahah hopelijk moet ze flink betalen, de slimmerik.

1 keer een klein smoesje moet kunnen,
maar zo’n smoes…
Ik zou weten dat het ooit uit zou komen en dat mijn ouders naar de politie gaan.
Ik kan sowiezo niet liegen .

Slim :'3

Leuk is dat hoor, zeggen dat je verkracht bent alleen om geen straf van je ouders te krijgen, terwijl er meisjes zijn die echt verkracht zijn en de straat niet meer op durfen. Echt gestoord.

een smoesje, oke, maar sommige mensen weten echt niet waar de grens ligt tussen een smoesje en een leugen.

sommige mensen :crazy_face:

Dat is echt niet normaal.
Zo’n verhaal heb ik ook weleens gehoord,
maar toen had dat meisje gewoon de hele nacht dronken in de bosjes gelegen en daarna dus tegen haar ouders gezegd dat ze ontvoerd was enzo!
Maar ook tegen haar vrienden enzo en iedereen geloofde het dus.
Echt raar, dat je zoiets kan verzinnen!

haha die denkt ook weer dat ze er vanf komt, ziek dom echt xD
en kut voor meisjes die wél worden verkracht en misschien niet worden geloofd. zij heet er nog even voor gezorgd dat het weer 10% minder geloofwaardig wordt :wink: good job!

Precies, zoiets hoor je niet te doen…

dom wijf. met zoiets moet je niet spotten.

en daarbij, waarom zou je over zoiets niet gewoon eerlijk zijn? en een klein smoesje verzinnen misschien oké, maar zoiets :astonished: triest.

triets triets triest,
dat je zoiets verzint?
echt heeel dom, hoe ongerust zijn dr ouders wel niet geweest enzo?
dat je met zo’n leugen kan leven.

Ik zou m’n kind onterven na zo’n actie, wat een drama voor die ouders ook.