Meisje verpletterd jonge konijntjes voor de lol [SCHOKKEND!]

Dit kan gewoon echt niet meer!

Gisteravond kwam ik een filmpje tegen waar een Chinees meisje met een klein konijntje speelt heel onschuldig en vervolgens gaat ze er op zitten en daarna met haar naaldhakken dat konijntje gruwelijk verpletteren alsof het een stuk voorwerp is!
Op een ander filmpje was te zien dat ze weer hetzelfde deed maar met een dikke glaze plaat erop ging zitten D:
En er werd vast wel meer andere gruwelijke dingen gedaan…

Het is gewoon vreselijk wat er gedaan werd met die onschuldige konijntjes :frowning_face: Het bleek dat ze er fucking veel had en dat ze ook hetzelfde deed met andere knaagdiertjes op haar kamer terwijl haar vriendinnetjes gewoon lachend toekeken…
Wat bezielt dat mens!!!

Gelukkig worden zij opgespoord.
Wat vinden jullie wat ze met dat %$%$#^!! moeten doen en wat denken of weten jullie ervan?

http://www.chinahush.com/wp-content/uploads/2010/11/20101121-crush-fetish-15.jpg

http://www.dailychilli.com/images/stories/2010/11/19_22/bunny.jpg

http://www.chinahush.com/wp-content/uploads/2010/11/20101121-crush-fetish-06.jpg

Voor video’s moeten jullie het maar zelf opzoeken maar ik raad het zeker niet aan!!

Belachelijk, ik vind dierenmishandeling echt vreselijk! :frowning_face:
Waar gaat het heen met de wereld?

serieus: wtf

Maak nou geen topic aan ik wil het niet zien! T.T
Mag die foto weg ? want ik ben dat als ik prongeluk naar boven scroll ik het zie :open_mouth: Wat zie je eigenlijk?

Ah, ik vind dierenleed echt zo zielig. Vooral, omdat dieren altijd onschuldig zijn en er niks aan kunnen doen. Kan er altijd bijna om huilen. Dat meisje moet echt hard aangepakt worden hoor, en niet met een lullig strafje ervan afkomen

Ik heb echt een hekel aan dat soort mensen. Het liefst zou ik ze zelf gaan opzoeken en precies hetzelfde met ze doen wat ze die dieren aandoen.

Er staat duidelijk: SCHOCKKEND

Ik vind het een beetje nutteloos om dit soort dingen steeds te posten.

FUCKING ZIEK. Ik word hier zo boos van. Mensen kunnen zo wreed, ziek, verschrikkelijk zijn…

Ik wil weten of die foto erg is. Ja ik weet het ik moet maar gewoon niet kijken maar ik krijg altijd toch de neiging om te kijken.

Er staan natuurlijk geen foto’s van de marteling wel van de girls zelf…

afschieten die handel!

Nee oke, dat is ook niet goed.
Maar God, wat is er toch aan de hand met die mensen? Wat gaat er door hun hoofd heen? :S

omfg ik heb het filmpje gezien, hoe zielig!
ik vind dit echt niet normaal en ik snap ook niet hoe je zoiets kunt doen, het zijn zulke lieve dieren! :frowning_face:

ooh gelukkig ik durfde al niet te kijken.
Vreselijk kinders.

Kan je de link sturen naar mij? Ik kan het niet vinden.

heeft dat kind geen hersenen in haar kop?

STOM MENS JEZUS ZEG. Hier kan ik zo kwaad om worden, en dan nog lachen ook eh! Dat ze mooi even alles kwijtraakt waar ze van houd, kutkind.

Ik moest zelfs gewoon janken… Ik weigerde om het helemaal te kijken…
Heb zelf ook konijntjes en een hamstertje ik zou het niet eens durven om ze uit mijn schoot te laten vallen :open_mouth: