Meisje van mijn klas

Beste meiden van girlscene,
Ik heb een probleem. Ik zit in een klas met 2 meisjes. Dat ene meisje is 12 en scheelt 2 jaar met mij (ze heeft 2 klassen overgeslagen). Ze gedraagt zich superirritant en kinderachtig. Elke dag loopt ze me keihard te slaan en als ik dan vraag om te stoppen gaat ze gewoon door. Ze vindt het supergrappig om mij te slaan. Het doet echt veel pijn. En dan noemt ze zichzelf ook nog een vriendin, sorry hoor maar als je een vriendin bent ga je echt niet keihard stompen. Soms overweeg ik om naar mijn mentor te gaan, maar als ik dat doe ben ik het enige meisje in mijn klas straks kwijt. De jongens in mijn klas zijn minstens net zo vreemd dus om daar nou mee om te gaan is ook niet zo’n goed idee. Ik ben echt blij als ik volgend jaar uit deze kutklas ben. Wat zouden jullie doen?

Edit: ze kan wel aardig zijn hoor, maar het slaan wordt nu wel echt heel vervelend.

Negeren.

Naar de mentor gaan. Ziet trouwens niemand dat ze dat doet?

Oh bah wat vervelend. Ik zou haar een keer stevig bij haar polsen pakken zodat ze jou wel aan moet kijken. En dan rustig tegen haar zeggen dat ze nu moet kappen met slaan omdat je het echt niet leuk vindt en ze je pijn doet.
Doet ze het dan nog, dan zou ik gewoon ergens anders gaan zitten in de klas.
Ik snap dat je niet je enige vriendin kwijt wil raken, maar ze gedraagt zich niet betpaald als een vriendin.

Naar je mentor of anders maar terug slaan. Liever geen vrienden dan vrienden die je slaan.

Liever geen vrienden en geen blauwe plekken
dan geen vrienden en wel blauwe plekken.

Ik heb gelukkig nog wel andere vriendinnen in andere klassen, maar elke keer als ik in de pauze bij hun ga zitten gaat zij er ook bij zitten en dan tussen mij en mijn vriendinnen in, dan zit ik dus op het hoekje en kan ik niet echt normaal met mijn andere vriendinnen praten.

^

mee eens!
ik had al lang een keer terug geslagen maar dat is natuurlijk helemaal niet de goede oplossing

Ik had al lang eens een stomp terug verkocht. Wat gij niet wil dat u geschiedt doe dat ook bij anderen niet dan maar even de boom in. Sommige mensen moeten het gewoon even op een andere manier leren :'D

Ze is nog maar 12, natuurlijk is ze nog een stuk kinderlijker dan jij bent. Negeren; dan gaat de lol er vanzelf af. En als dat niet helpt naar de mentor.

En ik zou ook eens proberen wat contant te leggen met de jongens uit je klas, dikke kans dat ze hartstikke meevallen. Het kan haast niet dat je hele klas vreemd is.

Vervelend leg haar uit dat wat ze doet super irri is en ga naar de mentor zou ik zeggen

Terug slaan :hammer:

Nou kijk het zijn ook maar 9 jongens en ze zijn echt vreemd.

Ik zou haar een keertje heel erg duidelijk vertellen dat je het echt heel erg irritant van haar vind dat ze je stompt, en dat ze moet ophouden. En als ze bij je vriendinnen gaat zitten, gewoon een keer vragen of ze weg wilt gaan omdat jullie eventjes ‘privé’ iets willen bespreken. Op zo’n leeftijd vind ik dat nog wel kunnen haha

sla haar terug. hahahaha
Maar dan weet ze ook hoe het voelt als zij jou slaat.

als ik jou was zou ik het niet negeren hoor, want dan blijft ze je slaan. ik zou gewoon naar je mentor gaan, of haar anders wegduwen als ze nog een keer zo stom doet. als dat zelfs niet werkt, zou ik haar gewoon terugslaan, dan weet ze zelf eens even hoe stom dat is.

Je kunt niet oordelen over mensen door enkel observatie. Ik ga er vanuit dat je nooit een gesprek probeert aan te knopen met ze dus hoe weet je dat ze vreemd zijn.

Ik zou gewoon terug slaan, en hard ook haha