Meisje van je dromen is je schoonzus

Ik ben een jongen, en ik zou normaal niks typen op iets als dit, maar ik heb echt vrouwelijke hulp nodig. Ik ben een lelijke jongen van 19 jaar, heb nog nooit een vriendin gehad, maar er is nu iets aan de had. 6 maanden geleden werd ik stapel verliefd op een meisje die ik in een club had ontmoet. Volgens mij zag zij mij die dag ook wel zitten. Nu 6 maanden later ben ik verliefd geworden op een meisje, het is heel erg wederzijds en dat meisje is ontzettend gek op me en heel erg lief. Maar het voelt niet zo aan als bij het meisje van 6 maanden geleden. Dat voelt aan als magie en is er nu nog steeds, bij het meisje waarop ik wederzijds ben voel ik ook wel wat alleen dan meer in de vorm van lief en kus op de wang zeg maar. Ik wil met haar wel heel graag wat beginnen, maar het allerergste is dat sinds kort het meisje van 6 maanden geleden verkering heeft gekregen met de broer van het meisje van nu zeg maar. Dus ik zal mijn magie meisje vaak zien zoenen met mijn schoonbroer enzo, wat moet ik doen, ik snap het allemaal niet meer

bij voorbaat mijn excuses als ik hard overkom of het verhaal niet helemaal juist heb begrepen maar:
die magie die je even met iemand kan hebben, daar moet je op het moment dat het je overkomt van genieten en het daarna loslaten. als je het gaat overdenken creƫer je van een meisje dat eens met je flirt een soort droommeisje en dat is ze hoogstwaarschijnlijk niet echt. dus: ga voor dat andere meisje waarbij het gevoel wederzijds was. voor dat andere meisje was je waarschijnlijk niet veel meer dan iemand die haar even bewonderde en dat heeft haar die avond vast heel gelukkig gemaakt, want dat is over het algemeen het doel van op die manier flirten.

Gewoon doen waar jij voor gaat. Dan komt het altijd goed! :3

Jongens zijn niet toegestaan op Girlscene.