mijn vriendin heeft een relatie met een 24jarige en ik heb haar gezegd dat ik er niet achter sta,maar ik weet niet goed hoe ik hiermee moet omgaan.
vinden jullie dit kunnen ?
Nee ik vind het eigenlijk niet kunnen.
Maar ach als zij gelukkig is met die jongen moet je haar gewoon laten.
Ik vind het een te groot verschil.
Dat is 50% van dr leven !
Ik heb zelf ook laatst met een 24 jarige gezoend (ben 16) maar achteraf had ik ook zoiets van ‘had ik dat wel moeten doen?’
Ach…het is haar leven… als het goed klikt…
Ik vind het persoonlijk wel een groot verschil…
Ja maarja. ‘Liefde kent geen leeftijd’ he.
dit is echt geen echte liefde hoor…
ze kennen elkaar net,en ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze niet verliefd is…
Vraag dan aan haar of ze zeker weet dat ze van hem houdt, en dat ze er anders een eind aan moet maken.
Weten haar ouders ervan btw?
Als ze toch verliefd is.
Als vriendin moet je haar daar in steunen. (houd haar gwn stiekem in de gaten.)
dankjewel
Je moet haar vertrouwen.
En hem goed in de gaten houden.
Het is wel een heel groot verschil…
het is inderdaad wel een groot verschil.
En als jij zegt dat ze niet verliefd is, snap ik eigenlijk niet waarom ze dan iets met hem heeft hahah
Als zij verliefd is…
Herkenbaar, mijn vriendin (van 16) valt op 23+ers …
Kan je geen advies geven
Ik vind het leeftijdsverschil ook een beetje erg groot, maar als ze nou op hetzelfde niveau zitten en het fijn hebben samen, is er niets aan de hand.
.
het is wel 8 jaar verschil ,
maar soms is het erger dan het lijkt want als zei 20 is , is hij 28 en dna maakt niemand er mee een probleem van!
maar omdat ze nu 16 is en hy nu 24 is het wel probleem.
maar ik zou gewoon achter er staan ook al is het moeilijk
ik ben ook soms niet eens met de keuze van me vriendinnen maar ze moeten doen wat hun willen is hun leven je kan niks verbieden toch?
maar als je 16 & 24 bentzit je meer in een andere leefwereld dan 20-28 watn metje 16e zit jenog op de middelbare of net op het mbo en hij werkt al waarschijnlijk of is bijna klaar met leren .
Het is een groot verschil, maar het ligt ook heel erg aan de personen… Als die jongen nog een beetje ‘kinderlijk’ is , iig zich jonger voordoet, of jouw vriendin juist ouder, vind ik het wel kunnen.
Herkenbaar!
Mijn ouders verschillen ook 12 jaar
en al heel veel jaartjes (shit ben even vergeten hoe lang…) gelukkig getrouwd, 2 kinderen maarja. ik vind het dus wel kunnen.
Al zou ik het zelf niet doen.
Ik zou dr wel steunen als vriendin, ze komt er zelf wel achter als het niet goed loopt.
xx!