meisje van 15 met een jongen van 21

Vinden jullie een meisje van 15 met een jongen van 21 kunnen?

hij woont al op zichzelf, en gebruikt wel een drugs…
maar hij is wel heel aardig en ook wel leuk

dus wat vinden jullie, kan het…?

Het kan wel…maar klinkt niet echt goed dat hij wel eens drugs gebruikt. Maarja dat doen wel meer mensen, daar niet van.

echte liefde overwint alles?
& ik weet niet of zn drugs gebruik wel een echt voordeel is van die jongen.

hij klinkt als een badboy
maar als hij lief en goed voor jou is
en jij vind hem leuk. kan t wel!

Idd… naja ik weet niet of t wel wat word hoor…
maar dat met drugs idd… naja zie t allemaal wel…

Kan zeker
Alleen als meisje zeker weet dat ze alles over hem weet. dat hij geen loverboy is of haar gebruikt. Dat zijn gewoon dingen waar je mee moet opletten. Maar als die jongen toch gewoon lief is en aardig… en goed gaat Is het toch geen probleem

Het kan…
Maar ik zou eerst die jongen wel heel goed leren kennen.

Ik vind het niet kunnen. 6 jaar leeftijdsverschil is nogal wat op die leeftijd en die jongen klinkt niet als de beste keus.

Het kan dat hij aardig is, maarja als je drugs gebruikt weet je niet wat er later met diegene gaat gebeuren & als jij dan met heb opgescheept zit is dat niet zo geweldig. ik vind dat als hij echt de ware voor je is, het best kan. maar iemand die drugs gebruikt is niet echt goed voor je. :no_good_woman:

kan natuurlijk,
maar ik denk niet echt dat het lang gaat blijven duren,het leven van iemand van 15 en iemand van 21 ziet er best wel anders uit,

het kan. alles kan.
maar, be sure. hij is wel een heeeel stuk ouder.

Ik vind het eigenlijk niet kunnen,
Maar wel als hij niet drugs gebruikt en hij echt aardig en betrouwbaar is.
Drugs kan echt niet, vooral niet omdat hij al zoveel ouder is.

Wat ik dus heb gehoort, zijn broertje (kompleet het tegenovergestelde hij is heel verstandig) zei dat als hij zo door gaat met drugsgebruiken dat hij dan echt bang is dat hij over 1 á 2 maandjes niet meer leeft of kan leven…

maar ik zit er eigenlijk ook niet echt mee dat hij ouder is opzich… nu ik er zo over nadenk…
maar ik weet ook niet of het ook voor wat langer is of gewoon dat het een x is… dat zie ik wel dan

Kan best , k ken genoeg volwassen mensen die drugs gebruiken maar nog wel een normaal leven leiden en normaal naar hun werk gaan enz.

Denk dat iemand van 21 andere principes heeft dan iemand van 15 maarja misschien is hij wel kinderachtig of jij volwassen voor je leeftijd. Dus verschilt per persoon.

Hmm het klinkt niet echt verstandig als ik dit zo hoor.
Het zou in principe wel kunnen, maar iemand van 21 verwacht wel meer dan jij misschien wil?
En als hij zoveel drugs gebruikt dat zijn broertje zegt dat hij bang is dat hij dood zal gaan…
Wat voor drugs gebruikt hij dan als ik vragen mag?

uhhuh ligt eraan heroine en dergelijke is natuurlijk compleet anders dan af en toe en jointje

Ik vind het qua leeftijd niet kunnen eigenlijk. Jij bent 15 jaar, nog volop bezig met school, nog in de pubertijd, onzeker etc. Hij woont opzichzelf, waarschijnlijk klaar met school (?) of een vervolgstudie. Jullie levens zijn dus compleet anders. Dat hij drugs gebruikt, is nog een minpunt.

Maargoed, als jullie verliefd worden, kan dit jullie niet tegenhouden denk ik.

eehm ik weet niet precies wat voor drugs hij gebruikt maar volgends mij wel het meeste wat er is van snuiven, tot pillen, vaak een jointje drinkt ook wel veel enzo…

maar mijn vriendin is zijn nichtje en haar vader zei: Ja ik begrijp het wel dat hij drugs gebruikt heeft na wat hij heeft meegemaakt… (ouders gescheiden etc etc etc…)

Kan… Ik heb (bijna) een vriendje van 23, en ik ben 17 :slightly_smiling_face: Dus dat scheelt ook 6 jaar, en dat gaat heel goed samen!