meisje uit me klas

kijk ik kwam nieuw op school
tussen nieuwen mensen voel ik me eerst nog angstig en bibberig ik snap ook niet waarom eerst was dat niet zo

maar mijn probleem is nu doe ik dat niet meer maar zo meisje uit me klas die graag met me omgaat wel ,
maar als zij zo nerveus beweegt en niks durf en houterig is kan ik me ook niet op me gemak voelen, ik bedoel we zitten nu al een tijd op school en zelf al praat ze alleen met mij kan ik dr nerveusheid en angst voor dat ze iets verkeerd zegt al voelen .kijk het is wel zielig maar het is ook zeker niet goed voor mij om met dr omtegaan.

nauw dat moest ik ff kwijt en misschien hebben Julie dat ook en hebben julie tips ofzo ik weet nooit goed hoe ik iets moet uitleggen en typen maar hoop dat jullie het een beetje begrijpen .

Misschien kan je haar een keer onder 4 ogen vragen wat er met haar is en dat ze alles bij je kwijt kan als ze ergens mee zit. Waarschijnlijk durft ze het niet en is ze nerveus om het te zeggen.

ja dat ga ik ook wel doen denk ik

& van jezelf dat je eerst zenuwachtig was, snap ik goed. Ik was ook zenuwachtig toen ik mijn eerste paar schooldagen had, omdat ik ver reis en niemand op mijn school kende. Maar je moet je eerst laten wennen :slightly_smiling_face:

maar vroeger na paar jaar geleden was ik dat nooit nu tril ik als ik neiuwen mensen zie en iets moet vertellen ofzo best raar:P

ik zou als je weer merkt dat ze bang is om wat te zeggen, van te voren al tegen haar zeggen, je kan het gewoon zeggen hoor, het maakt echt niet uit of het fout is, zeg maar gewoon rustig wat je wil zeggen. ik denk dat ze zich dan al veel meer op haar gemak voelt. en ik zou haar niet in de steek laten, want dan word ze juist nog onzekerder, ik zou haar helpen en ik denk dat je er zelf ook sterker van word dan en nog minder onzeker!
succes! :slightly_smiling_face:

dat heb ik al gedaan gezegd dat ze rustig moet vertellen wat ze wil zeggen ect.maar over haar helpen ik heb al genoeg mensen geholpen zelfverzekerder te worden enzo ik zie daar bij haar ook het nut niet in omdat ze zoeizo niks heeft wat mijn intreseert(klinkt dom) maar ik bedoel ik praat over hele andere dingen en zij over kaarten makken enzo en ik ben daar gewoon totataal niet geïnteresseerd in dus echte vrienden worden is ook moeilijk

Dat jij nu in eens ook zenuwachtig bent hoeft toch niet persé aan haar te liggen? Het is niet besmettelijk…
of begrijp ik nu iets verkeerd? :’)

MIJN KLAS

aa mensen ik erger me daar echt aan joh

Misschien is ze wel verliefd op je.
Gewoon aardig tegen doen en laat zien dat je open staat.

ik wel wand ik voel het een beetje aan hoe anderen zich voelen en word zelf dr gewoon ook gewoon zenuwachtig van.net als dat iedereen naar boven kijkt ga je ook naar boven kijken

ja dat doe ik en alsnog doet ze zo me moeder zegt ook dat ze misschien wel verliefd op me is

jonge, stel je aan.

@ topicopenaar, gewoon een goed gesprekje met haar voeren, dat verricht wonderen!

uhhu ik heb al beedje over gevraagt op msn of ze zich mischien niet op zn gemak voeld ect.

en tja wat die ander zegt de een ergert zich nou eenmaal al aan dat soort dingen vast niet veel anders om aan te ergeren XD