Meisje trekt alle aandacht

Haha, ik moet eerlijk zeggen dat alle jongens die ik ken daar niet van houden. dus, probleem opgelost?

Ja zo’n kind zit ook bij ons in de klas, en omg wat kan ik haar niet uitstaan. Ze is knap, maar het jammere is ze weet het van zichzelf.
1.Wat vinden jullie daarvan? Ik vind het een kansloos hoopje.
2. Heb je ook zo’n meisje in je klas? Ja
3. Ben je zelf zo’n meisje? NEE
4. Vinden de jongens in mijn klas dat meisje leuk leuk of vinden ze het alleen leuk dat ze ze ‘‘aanraakt’’(ze krijgt erg veel aandacht van jongens) Aanraakt, maar ik denk dat de jongens nu gaan denken van oh dat meisje wil seks met mij. Niet tot dit niveau gaan verlagen ben je te goed voor.
5.Hoe zorg ik dat ik ook nog een beetje opvaL? Je moet alleen opvallen bij de juiste jongen, niet jongens. Je hebt geen jongens nodig om je mooi te voelen!

Zij klinkt echt ZEER irritant. Vooral dat gillen bij “Boo”, ik zou me daar kapot aan ergeren.

Ik zou haar de mond dicht snoeren

Hm zulke meisje zitten ook weleens bij mij in de klas:(.
Ik ga ook wel met jongens om en soms als zo’n meisje langs loopt zeggen ze vaak heh KUT******, jesus ze is zo irritant, ze is echt dom, enzovoort. Dus ik denk niet echt dat jongens zulke meisje leuk vinden hahah.

1.Wat vinden jullie daarvan?
Heel erg irritant, maar je moet zo denken, als ze zo aandacht moet krijgen, is het toch niet leuk?’
2. Heb je ook zo’n meisje in je klas?
Jaa, helaas wel 2
3. Ben je zelf zo’n meisje?
NEE, echt niet!
4. Vinden de jongens in mijn klas dat meisje leuk leuk of vinden ze het alleen leuk dat ze ze ‘‘aanraakt’’(ze krijgt erg veel aandacht van jongens)
Die jongens playen dan altijd maar hoor. Die jongens denken van ja dan kan ik ff bekken en dan geef ik haar geen aandacht meer.
5.Hoe zorg ik dat ik ook nog een beetje opvaL?
Wees blij dat je niet daardoor hoeft op te vallen. Het is toch
veel leuker als er een jongens naar je toe komt om met je te praten
en echt interesse in je heeft?
En als ik jou was zal ik niet zo opvallen zoals zij dat moet doen!

een aandachtshoer

ok wiskunde kan ze gewoon niet begrijpen

Precies zo’n een zit in mijn klas…

1.Wat vinden jullie daarvan? Tja, zelf weten.
2. Heb je ook zo’n meisje in je klas? Wel meer dan één.
3. Ben je zelf zo’n meisje? Absoluut niet.
4. Vinden de jongens in mijn klas dat meisje leuk leuk of vinden ze het alleen leuk dat ze ze ‘‘aanraakt’’(ze krijgt erg veel aandacht van jongens) Weet ik veel, ik haat iedereen.
5.Hoe zorg ik dat ik ook nog een beetje opvaL? Net zo overdreven gaan doen als dat meisje waarop je zo jaloers bent.

1.Wat vinden jullie daarvan? Ik vind ze een zielig, onzeker meisje
2. Heb je ook zo’n meisje in je klas? Soms doet ze zo, soms niet.
3. Ben je zelf zo’n meisje? Nee
4. Vinden de jongens in mijn klas dat meisje leuk leuk of vinden ze het alleen leuk dat ze ze ‘‘aanraakt’’(ze krijgt erg veel aandacht van jongens)

• ze zullen liever iemand ‘normaal’ hebben dan zo’n opvallertje, denk ik ;p
    5.Hoe zorg ik dat ik ook nog een beetje opval? Opvallen hoeft niet … je kan een beetje aanweziger zijn. Meer praten tegen iedereen?

1.Wat vinden jullie daarvan? Ontiegelijk irritant.
2. Heb je ook zo’n meisje in je klas? Hm, nee gelukkig niet.
3. Ben je zelf zo’n meisje? totaal niet (:
4. Vinden de jongens in mijn klas dat meisje leuk leuk of vinden ze het alleen leuk dat ze ze ‘‘aanraakt’’(ze krijgt erg veel aandacht van jongens) -
5.Hoe zorg ik dat ik ook nog een beetje opval? Ik val ook niet op, toch heb ik via msn en hyves aardig veel contact met een paar hele aardige jongens uit m’n klas. Ik denk niet dat jongens zo’n meisje echt leuk vinden.

Haha een van m’n vriendinnen is een beetje zo maar dan wat minder, al m’n (jongens)vrienden vinden haar zo irritant haha. :’) Dus don’t worry.

De aandacht die ze nu krijgt van jongens komt door de leeftijd. Als jongens ouder worden gaan ze zich irriteren aan dat soort kinders, en dan gaan ze op zoek naar leuke meisjes, zoals jij =)

wat een dom kind…

mensen die aandacht opeisen zijn erg onzeker

1.Wat vinden jullie daarvan?
Ik erger me vaak aan zulke mensen.
2. Heb je ook zo’n meisje in je klas?
Wel gehad ja, ze zei dingen als:“Maar meneer, biologisch brood? Groeit dat dan aan de boom?” (4VWO) Erg zielig dat ze zich zo dom voordeed om aandacht te krijgen. Het lukte d’r wel trouwens, de jongens vonden het geweldig.
3. Ben je zelf zo’n meisje?
Ik stel me wel eens aan ja. Zeg ik eerlijk. :'D
Hmmm, dat weet ik niet.
5.Hoe zorg ik dat ik ook nog een beetje opvaL?
Geen idee.

En LOL dat elk meisje (op 1 na?) zegt dat ze zelf niet zo is. Ik ken er genoeg.

jaa ik heb ook zulke meiden bij ons op school, ik haat ze, ze denken dat ze heel wat voorstellen en dat elke jongen haar leuk vind, maar ze zijn zo hyper en grote bek dat de meeste er niks van durven te zeggen, maar echt, zulke meiden vind ik echt kansloos :pensive:

1.Wat vinden jullie daarvan? Vrij irritant
2. Heb je ook zo’n meisje in je klas? Nee, maar wel meisjes die op een andere manier aandacht vragen.
3. Ben je zelf zo’n meisje? Ja, maar bij mij hoor je de sarcastische ondertoon of als ik zo iemand nadoe.
4. Vinden de jongens in mijn klas dat meisje leuk leuk of vinden ze het alleen leuk dat ze ze ‘‘aanraakt’’(ze krijgt erg veel aandacht van jongens) Ze is zeker niet preuts en dat vinden ze wel leuk denk ik? Als het er echt op aankomt haken ze toch af, omdat ze veel aandacht krijgt.
5.Hoe zorg ik dat ik ook nog een beetje opval? Je leuke zelf te zijn bij de jongen die je leuk vindt (als je een crush hebt), niet bij aandachtsgeile jongens uit je klas.

Ja joh, laten we maar meteen diagnoses gaan stellen.