Meisje trekt alle aandacht

helloooo ik heb een meisje in mijn klas en zij trekt zegmaar alle aandacht. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik best wel jaloers ben dat zij alle aandacht krijgt. maar wat zij dus doet is:

1.iedereen knuffellen die ze tegenkomt.
2. KEIHARD gillen als ze iemand ‘‘boo!’’ tegen haar zegt.
3. maar niet stoppen met het stellen van vragen tijdens de wiskunde les.
4. Met haar handen jongens door de haren woellen,jongens knuffelen, de kinnen van jongens aaien,jongens koosnaampjes geven,bij ze op schoot zitten etc.
5. Bij gym de hele tijd zeuren dingen als: ‘‘ik heb hoofdpijn!!!’’ en ''Miss Hendriksen(zo heet onze gymjuf) kijk mijn hele enkel is blauw!!!(er was niks te zien) en ‘‘Au mijn stuitje!!!’’(we deden gewoon een simpele oefening)

nou heb ik dus de vragen:

1.Wat vinden jullie daarvan?
2. Heb je ook zo’n meisje in je klas?
3. Ben je zelf zo’n meisje?
4. Vinden de jongens in mijn klas dat meisje leuk leuk of vinden ze het alleen leuk dat ze ze ‘‘aanraakt’’(ze krijgt erg veel aandacht van jongens)
5.Hoe zorg ik dat ik ook nog een beetje opvaL?

kussss

edit: het meisje is wel redelijk slim(ze zit bij mij in de klas en ik doe 1vwo)
ze is absoluut geen modequeen, ze heeft maar 1 paar schoenen en draagt nooit make-up.en ze komt uit marokko en heeft dus ook geen langblond haar. Ik dacht miss is dat nog wat handig om te zeggen zodat je een beter beeld krijgt.

Dat meisje krijgt aandacht voor de verkeerde redenen.

1. Niks, moet ze zelf weten
  2. Nee
  3. Nee
  4. Ja ken ik niet weten hè
  5. Wees gewoon jezelf, dude

wrm vul ik dit in :")?

Wat een kansloos kind

Weet je wat een jongen wel eens tegen mij heeft gezegd: ‘Kom op, er is geen één jongen die aandacht van meisjes afslaat, we blijven jongens hè… Maar dat betekent nog niet dat we zulke meisjes ook leuk vinden om bijvoorbeeld als vriendin te hebben, soms is bescheidenheid toch echt wel wat beter.’

Ik heb een hekel aan van die aan van die aandachttrekkers.

1. Ik zou dan denken WTF
  2. Nee maar wel op school
  3. Nee maar soms heb ik wel eens een bui van auw dit auw dat ah kijk dit omg :stuck_out_tongue:
  4. Ze vinden het denk gewoon leuk dat ze meegaand is en waarschijnlijk ook veel met hun lacht en hun aan raakt maar ik denk dat ze het ook wel irritant vinden.
  5. Met zo iemand in de buurt is het lastig maar je kan opmerkingen tegen haar maken dat ze haar mond moet houden ofzo, iedereen heeft de aandacht op haar gevestigd en dan opeens op jou.
    Of als ze iets met gym doet zeg je watje of zeik niet zo.
    Haha ik zou dat zeggen :stuck_out_tongue:

Daar heeft Fossie gelijk in.

herkenbaar, ik ken ook zo een kind.

verschrikkelijk irritant

niet lullig bedoelt maar je zegt zelf dat je het vervelend vind dat een meisje zo doet maar zelf wil je eigenlijk ook zo zijn.

Wij hebben dit in de mannelijke én vrouwelijke versie.
Die jongen zit echt de hele tijd keihard roepen en verhalen over zichzelf te vertellen dat hij zóóó goed is en dat hij van adel is en jaagt en blablabla.

ja das toch niet gek. ze wilt gewoon de aandacht die zij ook krijgt, ze wilt niet vervelend en irritant kind zjijn xD. Iig, wat eentje hierboven zei, de soort-van-jongens quote klinkt logisch. Ze vinden het wss alleen maar leuk zoveel aandacht te krijgen maar kunnen haar alsnog irritant vinden. Wees gewoon jezelf dus.

heb ook zo iemand in de klas, en die heeft gewoon bekend dat ze facking onzeker is en daarom zo doet, omdat ze anders niemand heeft, ze is dus gewoon onzeker.

Ik geloof nooit dat jongens dat leuk vinden… Wat een aanstellerig kind zeg, ik zou helemaal gek worden

Dat kind heeft denk ik een gedragsstoornis.

Hoe schijnheilig.
je zit haar naar beneden te halen, maar je bent wel jaloers en wil zelf zo zijn?
dat is best wel vies.

don’t worry, those people will die sooner than you (:

Dat kind wat bij jou in de klas zit, noem ik een opgefokte aandachtshoer.
Oftewel; niets dat meisje aantrekken.

Dat soort meisjes worden bij ons op school echt gehaat,

jongens vinden dat helemaal niet leuk, ik heb ook zo’n kip in de klas en die jongens waarbij ze dat doet ken ik al m’n hele schoolleven, ook van de basisschool enzo, en zij zeggen telkens op de fiets naar huis als ze er niet bij is dat ze haar zo vreselijk irritant vinden.