'Meisje tatoeeert 152 Facebookvrienden op arm'

Ziet er wel leuk uit maar het is echt heel erg dom.

Maar ik vind 152 gezichten er mooier uitzien dan een facebooklogo. Ook omdat het aantoont wat voor divresiteit er in de wereld is.

Ehm…
Apart…

Is het in nederland dan? :")

Laat iemand een keer een tattoo met betekenis zetten, is het nog niet goed :'D

Bril nodig? Als je op de link klikt zie je heel groot: “Nederlands meisje tatoeëert 152 Facebookvrienden op arm” :wink:

Het is inderdaad in Nederland.

Ik vind het idee en de betekenis wel goed en mooi enzo… maar dat iemand dit serieus doet, dat vind ik bizar. Ik zou het zelf sowieso nooit doen, maar ik zou helemaal geen tattoo nemen. Ik heb wel respect voor haar dat ze het durft omdat je van te voren weet dat er heeel negatief op zal worden gereageerd.

-dubbel-

Als zij er lol van heeft kan ik me er geen zorgen om gaan maken.

Ik vind het wel vet.
Zoals al eerder is gezegd, het gaat niet om háár vrienden, maar om de social media van tegenwoordig.
Ze had ook 152 random mensen kunnen nemen, want de stijl blijft hetzelfde als die van facebook, maaarr, als je het dan tóch gaat doen, zou ik ook liever 152 mensen hebben die in mijn vriendenlijst zitten dan 152 random strangers.

:'D

Vind het ook wel wat hebben. Maar ik zou niet zo snel mijn facebookvrienden op mijn arm laten tatoeeren. :’)

tsja, en dan krijg je ruzie met een van die mensen op je arm, en dan staan zijn/haar foto op je arm

lekkerdan !

Ach ja, als zij d’r gelukkig van wordt heb ik er geen problemen mee.

Het ziet er wel supervet uit eigenlijk! Maar je moet het maar doen…

Dit is precies mijn gedachte

Ik denk dat het niet gaat om 152 losse personen, maar om 1 plaatje, de hele tattoo namelijk.

Vind het wel gaaf. Zou het zelf niet willen, maar toch.

Ik vind het eerlijk gezegd ook wel wat hebben :’)
niet dat ik het zelf zou doen maar eigenlijk vind ik het best wel vet…

Het heeft wel wat,
Ik zou het niet op mijn arm doen, maar goed.