Meisje pleegt zelfmoord uit angst voor oerknalexperiment

Hallo!
LEES DIT EENS!!!

NEW DELHI (ANP/RTR) – Een 16-jarig meisje uit India heeft woensdag zelfmoord gepleegd uit angst dat een oerknalexperiment in de grootste deeltjesversneller ter wereld de aarde zou vernietigen. Dat heeft haar vader laten weten.

Lees hier verder:
http://www.refdag.nl/artikel/1360171/Meisje+pleegt+zelfmoord+uit+angst+voor+oerknalexperiment.html

x

upje

Oh god wat erg. :expressionless:

Dan ben je écht DOM.

okee.
die is gek!
maar wel zielig dat ze dood is…

hoe dom kan je zijn serieus…maar ik vind het wel zielig hoor

damn.

zielig hoor!

Das echt super erg!

Omg :S

Wooooow O_o

Mensen kunnen ook overdrijven… -.-

zielig.

Whoow… :expressionless:

Ze zal echt geen geweldig leven hebben gehad hiervoor, dus ik denk dat er niet veel nodig was om haar zelfmoord te laten plegen :flushed:
dat wil niet zeggen dat ik het niet heel erg vind

Uhu, al gelezen. maar ik snap dat echt niet. Of je wordt misschien opeens opgeslurpt door een gat, óf je pleegt zelfmoord waarbij je sowieso sterft. Dus wat kies je dan? :expressionless:
Maar ja, misschien was ze wel echt fckn bang of niet echt goed geïnformeerd. :stuck_out_tongue:

HAHAHAHHA.

Damn. Gelijk een idioot minder op deze gehaktbal xDD

Had het gehoord op de radio, jah.

Maar stel dat het zéker was dat de aarde zou vergaan, dan lijkt het me toch wel een coole manier om dood te gaan. Gezellig met z’n alle. Wel zonde als je daarvoor zelfmoord pleegd.

Ik heb het gelezen, ik had het ook al wel verwacht trouwens … maar dan snap ik 1 ding niet: Dat meisje was blijkbaar bang voor de dood, maar ze pleegt wel zelfmoord :'D