Hoi piepeloi,
Jullie kennen vast wel die meisjes die op de middelbare school achter je aanlopen terwijl je dat eigenlijk helemaal niet wilt. Ik heb dat nu op de universiteit. Iemand van 23 (!) loopt de hele dag achter me aan en ik word haar echt zat. Ze is opzich geen onaardig persoon, maar ze praat veel over zichzelf en ze heeft een aantal tics waar ik me aan erger. Ze praat ook heel hard en doet dat soms ook over gevoelige onderwerpen, wat natuurlijk heel irritant is als je bijvoorbeeld gewoon bij college zit.
Ze loopt de hele dag achter me aan en gaat altijd naast me zitten bij colleges. Als ik niet naast haar zit, wacht ze me op na college om met me te praten. Op facebook stuurt ze me elke dag berichten, hele bladzijdes vol gewoon!! Ik heb ook gehoord dat ze tegen een studiegenoot heel veel over mij praat, en over “onze vriendschap”. Ik ken haar pas een paar weken en het begint me nu wel écht op de zenuwen te werken.
Op de middelbare heb ik dit ook wel een keer gehad met een ander meisje en toen heb ik dat meisje wel echt afgewezen. Maar omdat ik het vermoeden heb dat deze 23-jarige ergens niet helemaal 100 is vind ik het zielig om haar hard af te wijzen.
Hoe ga ik hiermee om?