meisje in nood!!

Ik loop al ongeveer 2 weken om een jongen heen
hij vraagt ook steeds aandacht aan me
hij staat in de pauze ongeveer 1 meter van me af en soms gaat hij wel 4 keer voorbij lopen xD
ik vind hem wel leuk maar ik weet niet of hij dat ook van mij vind
want steeds als een vriend van me er is (die vriend begint wat met me zus te krijgen dus geen gevaar voor hem) dan negeert hij me maar zodra die vriend eerder uit is of er niet is in de pauze komt hij (laten we zeggen s) dan komt s ineens naast me staan en begint een praatje of maakt een lullige opmerking (ik ben nogal agresief in de pauze tegen me vrienden dat heeft s ook gezien en sinds dien maakt hij wel is een lullige opmerking zoals dan vechten ik en een paar vrienden voor een verwarming dan zegt s dat vind je wel leuk hea tegen die jongens staan… maar stiekem zie ik hem wel steeds kijken XD )

wat denken jullie? en wat kan ik het beste doen want ik ben heel verlegen en durf hem niet echt goed te zeggen wat ik van hem vind enzo en hij heeft geen msn en hyves daar ben ik al achter gekomen via een vriend van hem

Vraag aan die vriend of hij wil vragen aan die jongen of hij je leuk vind?

Kies in het vervolg een passende titel aub.

Dan weet ik dat ik er niet op hoef te klikken…

Bij een hyperbool wordt iets op een overdreven manier uitgedrukt.

In Nederland regent het zomers 29 van de 30 dagen.
Je wordt doodgegooid met informatie over de verkiezingen.
Ik heb wel een eeuw op je staan wachten.
Ik loop al ongeveer 2 weken om een jongen heen - meisje in nood!

Overdrijven is ook een kunst.

zucht

+1

win

nou dankje voor alle goede reacties ik zoek het zelf wel uit :wink:
ik had fve dringend jullie hulp nodig want vandaag was ik alleen met hem (ja dat had ik der niet bij gezet srry)
dus het liefst had ik goede reacties waar ik echt wat aan had maarja denk jullie allemaal voor jullie hulp DUZ NIET

behalve lisa jij wel bedankt (A) alleen dat gaat niet echt
ik heb een soort van oorlog met hem sinds gister xD
heb hem niet eens meer op msn dats wel zonde :frowning_face:

Moet je ook niet overdrijven met je titel. Logisch dan dat ze er mee gaan lachen.

“Een soort oorlog met hem”, wtf?