Ik ben dus een meisje en ik hou van hardstyle!
ik krijg vaak opmerkingen dat het ‘raar’ is maar is dat het ook?
xxxx
Ik ben dus een meisje en ik hou van hardstyle!
ik krijg vaak opmerkingen dat het ‘raar’ is maar is dat het ook?
xxxx
Tuurlijk is dat niet raar :’) Het is toch niet alleen voor jongens?
Ik luisterde vroeger ook wel hardstyle, maar ik ben nooit raar genoemd
Ik ken meerdere meiden die ook graag hardstyle luisteren en nee, het is niet raar.
I LIVE FOR HARDSTYLE. Morgen Thrillogy! (:
Maar ik luister letterlijk alle stijlen hoor! Van klassiek tot hiphop.
Gelukkig maar ! haha
nee tuurlijk niet, listen whatever you want to <3 ik luister ook tekno en psycore enzo, vinden anderen alleen maar leuk meestal
Hardstyle vind ik wel leuk opzich. Niet iets waar ik naar luister, maar als ik het hoor dan vind ik het leuk en ik ben toch ook een meisje.
Trouwens, muziek heeft geen grenzen. Iedereen op aarde kan ieder liedje leuk vinden, daar hoef je je niet voor te schamen. Muziek is een wonder.
Ik luister er zelf niet naar, maar waarom zou het raar zijn? Muziek heeft toch niks met je geslacht te maken?
wohow marceline:)))
OT
Ik vind hardstyle ook wel leuk, niet alles. Maar het is zeker niet raar, er zijn heel veel meiden die er van houden.
Ik ken best veel meiden die naar hardstyle luisteren hoor! (:
Ikzelf luister ook naar metal en durf dat eigenlijk nooit aan iemand te vertellen, omdat ik de keren dat ik het vertelde er echt stomme reacties op kreeg, dus ik schaam me er eigenlijk best wel voor.
Marceline is awesome <3
Ik weet niet eens hoe dat klinkt :""D
→ geluisterd: meh vind het een beetje botsautootjes muziek
ze zullen je echt niet haten om jouw muzieksmaak.
Oh hier bij mij in de regio houden superveel meisjes van hardstyle, en de jongens vinden dat ook alleen maar leuk hè. Ik vind het zelf niet om aan te horen haha, maar gewoon naar luisteren als je het mooi vindt. Zoals hierboven al gezegt wordt: niemand zal je haten om je muzieksmaak.
Ik ben zelf ook een groot hardstyle-fan, en er word helemaal niet gezegd dat mensen het raar vinden.
Integendeel, heel veel mensen verwachten het niet van mij en als ze dat dan horen vinden ze dat juist heel leuk !
Maar je bent niet de enige hoor.