Meisje claimt de jongen die ik leuk vind..what to do?

In mijn klas zit een jongen, R, die ik vanaf de start van dit schooljaar ken. Sindsdien heb ik dagelijks veel oogcontact met hem, plaagt hij me (op een goede manier), krijg ik vaak een stralende glimlach van hem, kom ik hem ineens overal tegen, geeft hij veel complimentjes en wordt hij snel rood en zenuwachtig in mijn buurt. Ook gedragen zijn vrienden zich nogal apart als ik in de buurt ben en stellen ze me allerlei vragen. Op twitter tweeten we over en weer naar elkaar, vaak met een flirterig tintje :stuck_out_tongue: Ook hebben mijn moeder (die hem ook kent) en ik hem vaker voor mn huis en raam gezien ookal woont hij niet in mijn buurt. Niks aan de hand zou je zeggen, maar een vriendin van hem, S, vind hem ook leuk. Ze beweert dat hij haar als zijn vriendin zou zien, maar op school loopt ze altijd op zo’n 1,5 meter achter hem aan, volgt ze hem ons lokaal in (ze zit niet in mijn klas) waarna hij zegt: “S, ga toch weg man!” Als zij hem ineens begint te knuffelen geeft hij een geforceerde knuffel terug en loopt dan snel weg. Ook kijkt hij niet al te blij als zij weer in zijn buurt hangt. Ik vind het daarom erg verwarrend dat zij hem claimt als haar vriendje en beweert dat het wederzijds is, terwijl ik heb nota bene meerdere malen bij mn huis naar binnen heb zien kijken. Ze heeft geen twitter, dus van al die tweets weet ze niks af. Nu is mijn vraag, liegt ze nu gewoon alles bij elkaar of is hij heel dubbel? En wat vinden jullie dat ik moet doen?

Bedankt voor het lezen :slightly_smiling_face:

Ik zou niet weten of ze liegt, maar zoals jij het zegt klinkt het niet alsof hij heel veel interesse in haar heeft. Vraag het anders gewoon een keer casual aan hem.

Voor zover ik het begrijp, klinkt die S. als een enorm vreemd mens, stalkerig.

Spreek een keertje af met R! :slightly_smiling_face: Je kan het hem ook zelf vragen… Zoiets als:
’ Hey, maar hoe dit dat nou met die S? Ze blijft je maar achtervolgen haha!’
Een beetje grappend zegmaar, dan valt het minder op.

Succes en ga ervoor! xx

Vraag het aan je crush. Weet je meteen hoe het zit