meisje 20 date 17 jarige jongen

Er is een jongen op me verliefd die ik ook wel zie zitten :flushed: Ik heb hem op fb gevonden en hij is pas 17 (eerste jaar hoger onderwijs), ik heb 20 wat denken jullie hiervan? heeft iemand hier ervaring mee?

Hebben jullie elkaar al ontmoet?
Je weet toch pas of het werkt als je wat langer de tijd hebt gehad. Is met alle relaties zo, dus met of zonder leeftijdsverschil. Ik vind het niet raar in ieder geval.

Zolang hij zich niet als een kinderachtige puber gedraagt moet het prima kunnen qua leeftijd, zeker omdat hij al gewoon van de middelbare af is. Of het ook daadwerkelijk zou werken kunnen wij natuurlijk inderdaad niet zeggen.

Mijn sinds 1 dag ex-vriend was een jaar jonger en dat merkte ik in eerste instantie niet, maar na verloop van tijd wel aan hoe serieus hij een relatie neemt. (Uiteindelijk na meer dan een jaar dus ook de reden waarom het uit is). Was hartstikke lieve, leuke, jongen die me echt gelukkig maakte. Maar toch niet volwassen genoeg voor een serieuze relatie (lees: flirtte met andere meisjes vijf maanden lang via app, wilde na ruzie daarover alsnog afspreken met een van hun voor seks). Maar ik zeg niet dat alle jongere jongens zo zijn, maar zou er wel voor zorgen dat je zeker weet dat jullie allebei hetzelfde voor ogen hebben :wink:

Mijn vriend was trouwens net 17 toen ik hem ontmoette, nu 18.

spellingfout gemaakt:

ik heb 20 wat denken jullie hiervan?
ik ben 20 wat denken jullie hiervan?

heb dyslexie

Ik vind het persoonlijk nogal raar omdat mijn broertje ook 17 is en nog veel moet leren :’)

Ik ben 17 en mijn vriend 22, maar dat is weer iets heel anders natuurlijk. Tussen ons werkt het gewoon goed.

Nou tja ik zou het wel jong vinden, ik ben 21 en mijn broertje is 18. Dan is 17 ineens best jong :stuck_out_tongue: Maar ja wij weten niet hoe hij is he…

Dus? Ik date een jongen van 19 en ik ben 21. En als klap op de vuurpijl woont hij aan de andere kant van het land.

Ik denk dat het wel gewoon kan! over een jaar is hij toch 18 en volwassen en dan is het al helemaal okè.