Ja, ik ben dus 18, maar er is een jongen die ik erg leuk vind, en hij is dus 14 en ik weet niet wat ik moet doen… Wat zouden jullie doen?
Ik zou zeggen, ga ervoor! Als jullie mekaar leuk vinden, wat maakt het dan uit? Jij bent degene die wat met hem moet, niet de rest van je omgeving.
Niks aantrekken van lullige reacties, wees lekker jezelf en ga ervoor joh!
Waarom zou het niet kunnen,misschien wel vreemd maar als je zelf goed idee vind waarom niet.
het gaat tenslotte over jou, wat anderen denken laat ze lekker maar denken
Dat hoor je niet vaak! Maar als het goed voelt, waarom niet?
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje ‘vies’ klinken, maar dat slaat eigenlijk nergens op want een jongen van 18 en een meisje van 14 doet ook bijna niemand moeilijk over. Ik denk alleen wel dat meisjes vaak verder zijn dan jongens, maar goed als hij heel kinderachtig zou zijn zou je waarschijnlijk niet op hem vallen. Maar goed, lekker doen dus als je dat wil, ik denk alleen dat sommige mensen in je omgeving wel raar zullen reageren, maar daar moet je je dan niks van aantrekken.
Om eerlijk te zijn vind ik zelf het nogal apart. Was het nou andersom geweest niet, maar dat komt gewoon doordat IK VIND dat jongens op die leeftijd minder serieus zijn. Ook is het denk ik wel algemeen bekend dat meisjes eerder volwassen worden dan jongens. Dus ik denk dat hij nog in zijn ‘kind-fase’ zit. Ik kan het natuurlijk ook mis hebben hoor, maar ik vind zou nooit met een 4 jaar jongere jongen een relatie willen. Ik denk dat het veel problemen zou kunnen veroorzaken, omdat ik nu eenmaal anders denk.
In ieder geval als het goed voelt dan ja, waarom niet?
nouja, t is echt een super leuke jongen, hij doet ook helemaal niet kinderachtig ofzo gelukkig En hij vind mij ook leuk, we hebben ook gezoend, en verder… Alleen durf ik het dus echt aan niemand te vertellen. Omdat hij dus 14 is…
Zolang hij zich niet gedraagt als een veertienjarige maakt het niet zo veel uit denk ik, maar je kan wel een hoop kutreacties verwachten in je omgeving.
Je zal dus moeten kiezen wat je belangrijker vindt.
Mensen moeten er aan wennen maar dat gaat vanzelf wel over. Mijn tante is ook ouder dan mijn oom, 4 jaar. Zij kwam met een auto aanzetten en daar kwam hij op z’n brommertje. Erg lachwekkend maar moet kunnen.
Wel speciaal nog nooit gehoord een jongen van 14 en een meisje van 18.
Maar dat hoeft toch ook niet? Als ik mijn vriend aan mijn ouders voorstel zeg ik ook niet “Dit is Pietje en hij is zo en zo oud.” Daar komen ze van zelf wel achter toch? Dat jij hem leuk vind, dat is belangrijk.
Je moet je niks van anderen aantrekken, JIJ vind hem leuk en daar gaat het om.
Het klinkt inderdaad best wel vreemd maar dat komt vast omdat het niet heel erg vaak voorkomt.
Als het goed voelt en jullie fijne overeenkomsten hebben, is er niks mis mee.
Je moet er alleen mee oppassen dat zijn manier van denken en handelen heel erg kan gaan afwijken dan van een jongen die ouder of maar twee jaar jonger is.
Hij is nog echt een kind, dat net komt kijken. Jij bent al een stuk verder en denkt na over andere dingen in het leven.
Als je dat met hem kan delen, moet je dat zeker doen.
Hm, ik denk niet dat dat altijd te voorkomen is. Hij zit nou eenmaal in een andere levensfase je kunt niet van hem verwachten dat hij vanaf nu zichzelf als een volwassene opstelt. Ik denk dat het niet zo heel gunstig zal zijn voor hem aangezien hij waarschijnlijk omgaat met leeftijdsgenootjes die zich wel naar hun leeftijd gedragen.
Als je hem écht leuk vind moet je er gewoon voor gaan, boeiend wat mensen ervan vinden.
Ik ken een jongen van 14 die samen is met een meisje van 18 en ze zijn al een paar maandjes gelukkig samen. Dus ik zou zeggen ga ervoor meid, het maakt niet uit wat anderen denken! Weet wel dat hij nog niet zo volwassen is als jij.
Ga ervoor?
Ik zou als 18-jarige niet op een 14-jarige vallen, vind mijn vriend zelfs al jong (die wordt bijna 18), en ik denk dat een groot aantal andere meiden dit ook hebben. Dit moet je er echter niet van weerhouden om je gevoelens te uiten, het zijn immers jouw gevoelens en niet de onze!
Ik denk het ook niet eerlijk gezegd.
Maar volgens de ts gedraagt hij zich niet kinderachtig, dus dan kan het in mijn ogen wel. Als hij zich naar zijn leeftijd gedraagt, wat inderdaad wel te verwachten is, geef ik een relatie tussen hen niet al te veel slagingskans.
Ben het helemaal met je eens!