meisje (15) met hele kleine borsten.

Heey iedereen.

ik ben een meisje van 15 met echt hele kleine tot geen borsten.
ik heb nog niet eens de kleinste cupmaat van A of AA wat dat dan ook maar is… (past dus nog niet. :S)
ik zit nu in de derde en ik ben echt de enige van de klas die nog niks heeft.
ik voel me hier erg ongemakkelijk bij enzo
bij eigenlijk alles wat ik aan heb zie je dat ik weinig/geen borsten heb
ik ben 1.63m en weeg 46 kg.
ik weet dat dit te licht is, en de arts zei ook dat als ik waarschijnlijk wat zwaarder word, er meer komt :slightly_smiling_face:
maar heeft iemand hier kledingtips of andere bruikbare tips om hier iets aan te doen ?
ik zou er erg blij mee zijn :slightly_smiling_face:
groetjes,

Ik ben 16 en ik heb ook bijna niks (niet meer iig)… En i don’t care! xD niet dat jij er iets aan hebt… :wink:

Ben je ook heel fijn gebouwd dan? (als je zo licht bent)

Push up bh’s? (H&M)
Mischien van die losvallende jurkjes en bloesjes. Of van die shirtjes die bovenaan blousen… (als je me snapt)
Geen strakke shirtjes of topjes.

Ik heb er niet veel ervaring mee dus up.

nou ik ben 16 en ik heb ondertussen een D/E
echt zwaar kut, zonder bh doet die huid erboven super veel zeer,
en het is ook het eerste waar ze mee pakken als er ruzie is.
Jij krijgt je groeispurt nog wel, maak je geen zorgen (:

ik ben 21 en heb aa/a… Jij bent pas 15, ze zullen vast nog wel groeien hoor…

je bent veel en veel te licht. ik denk dat het daardoor komt, borsten bestaan voor een groot deel uit vet…

soms groeien je borsten door de pil en ik had ook gehoord dat z’n creme die je op je hals doet als je verkouden bent je borstgroei stimuleerd, dat kwam dan door hormonen shit ofzo, en anders moet je gewoon kleding dragen dat boven niet erg strak zit, maar je moet niet hele wijde dingen dragen, je hoeft je heus niet onzeker te voelen want je bent niet de enige en als mensen er gewoon wat over zeggen dan moet je lekker terugkaatsen :slightly_smiling_face:
succes!

slimme jongens vallen op kleine borsten :slightly_smiling_face:

uhm ik zit ook in de derde en nog 4 maanden en dan ben ik ook 15 en ik heb ook maar een héle kleine A eigelijk gewoon AA xD maarja ach ik stoor me er niet heel erg aan eigelijk, af en toe wel lastig , ik zou er niet zoveel aandacht aan besteden, je wordt er alleen maar onzeker van en als jongens je borsten te klein vinden, nou rot maar op !

Sommige meisjes krijgen nu eenmaal nooit grote borsten. En het ligt zeker en vast ook aan je gewicht.

-

bedankt :slightly_smiling_face:

ik ben idd nogal dun .
maar ik doe mn best om aan te komen . XD

& ik zal er wat mee proberen met jullie tips !
dankjulliewel. (aa)

Ik zit in de 5e en heb sinds begin dit schooljaar geen AA meer. Dus neem gewoon AA, zeker in een kleine breedte maat zijn die cups echt heel klein.
Het helpt soms ook om de pil te gaan slikken, ik slik m sinds 2 maanden en heb wel het idee dat ze gegroeid zijn. Ik heb trouwens de microgon 30. Al denk ik niet dat ze voor dit ‘probleem’ je een recept gaan geven xD

Ik heb ook kleine borsten en ben 16 ( 75A )
Ik ben ook erg dun dus voor mijn figuur is het wel goed,
maar misschien is het een optie om gezond aan te komen
Borsten bestaan het meeste uit vet
& ik weet niet of je al ongesteld bent ? of al lang ongesteld bent
maar na 1 jaar dat ik ongesteld worden zijn ze best gegroeid dus
maar anders moet je naar je moeder kijken
Mijn moeder heeft C dus ik denk dat de mijne nog wel groeien hoorxD

Een shirtje waarbij een rand net onder je borsten zit ^^

okeeee
dan moet ik ook veeeel en veeel te licht zijn…
ik ben 1.64 en weeg 43.8 kilo…
mijn bmi is nét onder 't gemiddelde
dus écht niet veel en veel te licht hoor…

Edit:
Haar BMI is 17,31 dat is absoluut niet te licht hoor, maar een gezond gewicht.
dus wat je zei klopt niet.

OT: ik kan je helaas niet helpen ;$

Asjeblieft niet zeg XD Dan krijg ik joekels.

Meid dat valt bij jou harstikke mee, ik heb ook nog maar net 75 A/AA en ben bijna zeventien. Het klopt ook niet zo met mijn lichaamsbouw, want ik ben 56 kilo en 163 cm. Het is idd, heel erg irritant om kleine borsten te hebben, de leukste kleding pas je daardoor niet :woman_facepalming:

Tips:

• koop geen shirtjes, die je borsten accentueren, maar die eerder strak zitten bij je heupen ofz.
  • een jurkje staat leuker als je een tailleriem om hebt, lijken je borsten ook groter door…
  • Koop geen strapless kleding, want die zakken toch meestal naar beneden, of het ziet er te plat uit.
  • doe niet alleen 1 shirt aan, maar eerder een shirt en een vest ofz. (je borsten zijn dan minder opvallend)
  • De belangrijkste, niet vrezen dat je kleine borsten hebt. Gewoon blij mee zijn, dat je geen pijn hebt, zoals bij sommige meisjes die te grote borsten hebben.

liefs supurgesiz_cadi
:couplekiss_man_woman:

je bent echt niet veel te ligt hoor. ik ben 14 en 163 en weeg 45 kilo, dat is een gezond gewicht dus don’t care
en je bent pas 15

Waarschijnlijk komt het bij jou nog wel =) Maar mijn cupmaat is van B naar C gegaan door de pil, dus misschien is dat nog een tip.