meidenwebsite beginnen?

hoi hoi:D
Ik wil heel graag een eigen website beginnen en het lijkt me leuk om dit samen te doen, zelf heb ik er wel tijd voor maar niet genoeg om het in me eentje te doen. dus wie vind het leuk om een website te beginnen en hier net zoals ik niet genoeg tijd voor heeft om het alleen bij te houden. het onderwerp maakt me verder niet zoveel uit, zelf lijkt het me leuk om een meiden site te maken met artikelen en colums. maar sta voor elke leuk idee open!
xx

Hee!

Mij lijkt het leuk om met jou de site te maken.
Ik kan ook foto’s maken voor de site :], maar ik weet niet of je een fotografe nodig hebt…
Maar schrijven etc. lijkt me ook heel erg leuk!

xoxo

Ik zou afentoe wel een artikeltje willen schrijven hoor!
Kijk maar op mijn blog wat je van mijn schrijfstijl etc. vindt.

Hoeveel meiden heb je eigenlijk nodig??

xox

hoi hoi
wat een leuke reacties… het maakt me verder niet uit hoeveel meiden er mee helpen. ik heb ooit een site gemaakt met dreamweaver dus ik kan het technische gedeelte wel doen maar het zou handig zijn als er dan nog iemand is die daarmee kan helpen die er nog meer verstand van heeft dan mij. en verder indd mensen voo rhet maken van foto’s en schrijven van artikelen (vind ik zelf ook erg leuk). maar dan wel dat we met zijn alle de baas zijn en elkaar helpen zodat we samen de site onderhouden:D

O leuk!
Ik hoop dat ik mee mag doen :slightly_smiling_face:
Het is misschien handig dat we (als ik erin kom) ergens kunnen overleggen?

xoxo

Heeyy
jaa lijkt me zeker leuk als je meedoet help je dan mee met verder uitkiezen met meiden die nog meer willen meedoen?
en indd handig als we even ergens overleggen en een idee over een onderwerp ofzoo verzinnen:P
xx

leuk idee!
ik ben zelf niet zo handig, dus het lijkt me geen goed idee.
maar als ie af is, geef dan de link maar even door! =)
succes…

zijn er nog meer mensen die het leuk lijken om mee te helpen en een mooie site te maken??
xx

Heeej,
Jaa mij lijkt het wel heel leuk!
Wat zou ik zoal moeten doen dan? :wink:

Haha, ik zie dat ik niet de enige ben die dit ook leuk lijkt.
Een aantal jaar geleden heb ik ook hierover zitten nadenken, maar dan om alleen een site op te zetten… helaas had en heb ik daar nog steeds niet zoveel tijd voor maar om een site op te zetten met meerdere lijkt me wel leuk! En dan niet alleen over beautystuff maar ook over andere meidendingen.

heeyy
wat leuk dat het je leuk lijkt! lijkt mij ook leuk om met een aantal mensen op te zetten… ik denk dat we dan onderling de taken een beetje moeten verdelen maar helpen waar nodig is. en dan net wat je leuk lijkt de 1 is misschien goed in de layout en de ander in het schrijven van stukjes en zo zijn er nog wel meer dingen… maar daar kunnen we het dan wel over hebben…
lijkt me leuk als je meedoet…
xx

heeeyy
het lijkt me leuk als je meedoet… kan je me anders ff pmen??
inderdaad een site over van alles lijkt me leuk een site over meidendingen en voor meiden maar dan wel orgineel:P
xx

het is niet echt een orgineel idee,

jaa dat weet ik want er zijn al honderden meidensites maar deze site wordt wel orgineel:P

Succes :grinning:

Okee!
Ik wil wel meehelpen.
Ik vind het ook wel leuk om met photoshop bijvoorbeeld wat dingen in elkaar te zetten, of eventueel nog fotografie. En het helpen met de lay-out vind ik ook goed hoor.
Note anders maar even…
xx

Kun je mij ook noten? :flushed:

Lijkt me leuk! <3
Vooral stukjes schrijven zoals bijvoorbeeld hier op Girlscene

Ik denk dat het aanbod voortaan groter is dan de vraag naar meidensites. Je hebt Girlscene, maar ook bv. de sites van bladen zoals Fancy. En er zijn vast nog tal van andere sites. Dus een echt succesvolle site zoals Girlscene zal het niet snel worden, of je moet met een briljant concept aankomen.
In ieder geval heel veel succes, en als je je site gelanceert hebt, note dan maar de link, zou graag een kijkje nemen.