Meidenruzie tussen je beste vrienden..

Er was vandaag dus een enorme meiden ruzie op school bij ons,
Een meisje was jaloers op een ander meisje omdat het ene meisje haar kansen had verpest bij een jongen,
En het andere meisje met hem ging.
Ze heeft de hele school tegen dat meisje en haar “vriendje” opgezet.
Echt heel erg, hun relatie is nu onder tussen kapot denk ik.
Maar wat nu het probleem was: Het zijn beiden vriendinnnen van mij.
En ik wil me er ECHT NIET mee bemoeien.
Wat moet ik doen?!?!
Hebben jullie tips?
xxx.

ik zou je er dus, niet mee bemoeien. als een van beide naar je toe komt om erover te praten kun je het gewoon aan horen, zeggen dat je het rot voor haar vind, maar ik zou geen partij kiezen. en ook niet van; ja daar heb je gelijk in, dat is ook gemeen! en idd, ze is een bitch! want dat is al een een beetje partij trekken vind ik…
je kunt ze allebei steunen omdat het voor hun natuurlijk kut is, maar je hoeft er niet super op in te gaan. leg gewoon uit dat jij met beide bevriend wil blijven en geen partij kiest :wink:

dat is natuurlijk ook een optie. maar het is gewoon moeilijk om te zien hoe ze elkaar afmaken, want het zijn ook beste vriendinnen, we waren met z’n drieën super close, en dan komt er een jongen en maakt alles kapot )=

ik zou je er niet mee moeien, ze zijn oud genoeg om hun ruzie zelf op te lossen. Kies zeker geen kant, maar kom wel op voor jouw mening. misschien gaan ze na een tijd wel inzien dat een jongen niet tussen vriendschap in mag komen. waarscheinlijk waait de verliefdheid wel over. En anders kan je een “verzoendag” proberen te maken? Heb ik al eens gedaan nadat vriendinnen ruzie hadden zo ging ik te werk: nodig hun uit om eens goed te praten. Bekijk foto’s en filmjes van jullie samen en zeg dat je dat toch niet wil opgeven? komt wel goed! succes