Meidendingen doen met je vriendje!!

me vriend slaapt onder bloemetjesdekens in een roze kamer als hij hier is, dat vind ik al erg genoeg voor hem :stuck_out_tongue:

Hij wilt altijd mascara van mij op! echt lache xp

Ik vind een maskertje echt wel kunnen , lekker toch dat die dan een lekker fris huidje heeft :slightly_smiling_face:
^ maar dat die mascara op wil, ik vind het een beetje eng klinken, maarja :stuck_out_tongue:

k doe niet echt meidendingen met m’n vriendje. We hadden in de vakantie toen we elkaar vier weken niet zagen wel een boekje waarin hij dingen schreef toen ik er niet was, niet iets voor jongens maar wel lief(vond ik dan)

een jongn met mascara??
dat vind ik weln beetje te ver gaan!

hmmm mijn vriend houd helemaal niet van meiden dingen, shoppen is een big no no voor hem dus koop ik al zijn kleding en schoenen :stuck_out_tongue: ennuhhh bij mijn vriend een maskertje op krijgen?! hij vind het al erg als die zonnebrandcreme op moet hahaha

ja we zaten toevallig nog samen de ellegirl door te bladeren, maar das toch anders met een jongen hoor!!
een maskertje lijkt me idd wel grappig .^^
Is ook wel ns andersom hoor!
dat ik zijn geweldige computerspelletjes doe :stuck_out_tongue:
racen ofzo, heeft ie dan ook echt n stuur en gaspendaal voor op zn pc, hij lacht me altijd uit omdatik overal tegenaan rijd :stuck_out_tongue: (A)
is altijd wel grappig :wink:

hoe weet je dan dat je hem over kan halen?:open_mouth:

LEEUK! :grinning: Ik wou dat ik een vriendje had :wink:

Nope.
ik vind het…
ik weet niet.
beetje freaky xd
ik heb daar mijn vriendinnen voor. x]

Ik shop wel met hem :slightly_smiling_face: en ik weet dat ie cremepjes gebruikt maar nog nooit samen gedaan xD

Ik kijk Sex & the city met mn vriendje en hij vindt het briljant :wink:

Haha nee mascara op doen met je vriendje vind ik niet kunnen. Maar een maskertje op doen of gezellig shoppen lijkt me tof!

Ik ging zijn haar een x stijlen :grin:

Samen shoppen, samen Gossip Girl/SATC e.d. kijken. Zo’n dingen doen we wel ja ^^

Ik vind het altijd leuk om te gaan shoppen met mijn vriend. Hij zei dat hij met mij goed kan shoppen, en ik kan dat goed met hem, dus dat is allemaal geen probleem ^^

mijn vriendje is ook echt gek op shoppen samen ;d.
echt leuk.

&nog iets waar ik hem op betrapte;
hij schreef en tekende allemaal dingen in zijn agenda.
vaak met mijn naam enzo, met hartjes xd.
of; zaterdag naar marlou (mijn naam dus) toe<3 :grin:

same here!
hij wil altijd spelletjes met me uitproberen.
achja, proberen kan geen kwaad ;d.
is het leuk, spelen we door.
vind ik het niks aan, stoppen we (:

idd haha, denk alleen niet dat het lukt, want hij is net zo koppig als ik :smiling_imp: