Meidendingen doen met je vriendje!!

heej! Ik ben nu net met mn vriendje maskertjes op aan t doen:D Doen we wel vaker en is echt super gezellig en grappig. Doen jullie ook wel eens dingen met je vriendje die je meestal met je vriendinnen doet?? Vertel t hier!

Hahaha dat wil ik ook! Maar hij wil dat niet denk ik. Ik ga hem zeker overhalen :grinning:

Jaa gewoon overhalen… Tis tenslotte ook goed voor zijn huid, en tis gewoon leuk om elkaar in te smeren :stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:

Haha ja wij hadden laatst ook maskertjes opgedaan, omdat zijn huid vet was:P Echt supermelige foto’s gemaakt:D

Niet dat ik echt een vriendje heb ofzo maar ik zou het denk ik niet doen … daar heb je toch je vriendinnen voor ^^

Dat klinkt een beetje apart.

Lijkt mij egt heel leuk om dat met mijn vriendje te doen, ik zou mijn vriendje denk ik wel over kunnen halen…

( niet dat ik een vriendje heb ofzoo)

Ik doe alleen wel is maskertje op met me broertje xD

We gaan vaak shoppen. Hij shopt ook graag. xD

shoppen met je vriendje lijkt me wel leuk , maar echt meidendingen doen met je vriendje ? beetje zielig voor hem :S

Als hij het vrijwillig wil…

Veel vriendjes hebben nou eenmaal álles voor je over als je met elkaar hebt …

Hoezo zielig? Meiden dingen zijn allemaal meiden dingen omdat mensen daar meiden dingen van gemaakt hebben. Alleen maar meer inhokjesgestop. Maar goed, ontopic ; ik weet niet of ik het zou doen, ligt aan m’n vriendje, met mijn huidige crush zou ik het niet doen :stuck_out_tongue:

Dat zou ik nog eens met mn vriend gaan doen :stuck_out_tongue: maar ik vind dat het best kan… als vrouw zijnde moet je toch ook in de meeste gevallen voetbal mee kijken :stuck_out_tongue:

Hij vroeg dat zelf een keer… en natuurlijk doet ie dat vrijwillig:S Ik dwing em niet om roze smurrie op zn gezicht te smeren, halloooooooo :stuck_out_tongue: Idd, iedereen noemt t een meiden ding (ja ik ook) maar dan is t echt niet zielig omdat met je vriendje te doen… Ze komen nou toch ook met die bruinmaakshit voor jongens, van Axe… Jongens gaan zich gewoon steeds meer en uitgebreider verzorgen, dat is alleen maar fijn voor ons dacht ik zo. X

Ja idd! Bovendien, je gaat toch niet dood aan een maskertje? :stuck_out_tongue: Zoooooo erg is het ook niet hoor :stuck_out_tongue:

haha koel, lijkt me echt leuk om dat te doen met een jongen xD

Ik ga ook eens voorstellen aan mijn vriendje om samen een maskertje op te doen. x’D
Heb het wel al eens met een gewone vriend gedaan, maar nog niet met mijn vriendJE.

deed ik ook altijd hoor, hij vond dat altijd super leuk haha

[i]nou, mijn ex hield ook van winkelen, maar omg, ik kon echt niet met hem winkelen hoor :anguished:? dan winkel ik nog liever alleen

En achja, je moet het allemaal maar zelf weten maar ik vind het heeeerlijk om die dingen juist gewoon met mn vriendinnen te doen <3 [/i]