Meidenboeken

Ik zoek echte leuke meidenboeken voor in de vakantie, zoals de It-girl en Gossip Girl. Kent iemand nog leuke boeken in dat genre?

Kusjes.

Pretty Little Liars ofzo?

je kan kijken op www.chicklit.nl ? =)

Alles van Sophie Kinsella
Twilight
Loverboys van Helen Vreeswijk
Echte mannen eten geen kaas van Maria Mosterd
Echte mannen eten wel kaas van hendrik jan korterink (maar die moet je dan na de eerste lezen :wink: )

de boekjes van jill mansell?

Ik zag vandaag wel leuke boeken bij de V&D liggen denk ik haha. Ik weet niet of je confessions of a shopaholic al gelezen hebt (is ook een film van, het boek die ik vanmiddag zag was in het nl)
en deze (Koopzucht) lag er ook bij: http://www.chicklit.nl/afbeeldingen/boek_9789049998349.jpg
leek me ook wel leuk!
En 4 vriendinnen 1 spijkerbroek is ook super leuk! En 3 vriendinnen 1 fruitige zomer is ook leuk (beetje hetzelfde idee). Er is ook nog een serie ‘De strandtent’ (nummer 1, 2 3 en volgens mij bestaat er ook een 4) die is ook wel leuk en verder idd alles van Sophie Kinsella
Ik weet niet of dit precies het genre is dat je zoekt maar dit zijn op zich wel leuke boeken

Ik vind Beha’s en Bezemstelen van Sarah Mlynowski echt geweldig. Echt een heel grappig boek. Er zijn meerdere delen, dit is het eerste deel. De volgende delen zijn:
Kikkers en Tongzoenen
Spreuken en Slaapzakken (net beschikbaar op bol.com)
Feestjes en toverdrankjes

Hoe overleef ik boeken…

Maar ook de modellenserie van Tiny fischer : Ontdekt, Beroemd, Showtime, Covergirl

Oké, dankjewel allemaal! :slightly_smiling_face:

Shopaholic [:

de Twilight-saga inderdaad.
Pretty Little Liars.
de Clique! echt geweldig is die serie.

sowieso pretty little liars maar ik vind de 100%-serie ook heel erg leuk en ‘Is liefde besmettelijk van Izzylove’ vind ik ook erg leuk, daar zijn ook meerdere delen van. Verder vind ik alle boeken van carry slee ook wel erg leuk.

De serie van Lauren Conrad.

De boeken van Candace Bushnell zijn super,
zij is van the SATC boeken enz. :slightly_smiling_face: