meidenavond

heeyy ik had een vraagje wat kan je allemaal doen op 'n meidenavond gaa er denk ik 1 organiseren maar weet nog niet precies wat ik echt moet doen heb wel paar dingetjes maar niet echt preciess…

ideetjes ajb :grinning::stuck_out_tongue_closed_eyes:

maskertjes, make-up, een echte meidenfilm, en heel veel eten(vooral chocolade natuurlijk) en lekkere drankjes.

-DVD huren (romantische meidenfilms, ofcourse!)
-Maak elkaar op, met maskertjes enz…
-Doen Durven, Of Waarheid
-Een fuifje (dansen enz)
-Een fotosessie (trek allemaal een leuke bek, en dan heb je foto’s voor op je kamer)
-Roddelen is natuurlijk ook héél leuk ! :d

Khoop dat je er iets aan hebt

ik heb ook een meidenavond gehouden
met
nootjes!!
maskertjes
twister(wordt je lekker melig van)
en SINGSTAR
en iedereen vond het leuk;)

precies wat zij zegt^^^ meiden films make-up truth or dare;) kan ook zelf eten maken hadden wat meiden en ik gedaan, wel lol

Okee bedankt zal er zeker wat aan hebben :grinning:

heel blij dat jullie me ideetjes hebben gegeven nu kan ik direct beginnen met me uitnodigingen en kijken WIE ik uit ga nodigen :grinning:

wij gaan altijd eerst koken ofzo. en dan ook echt een 3 of 4 gangen menu he:P gekke optredens. foto’s. films. leuke jongens uitnodigen. naar buiten.

Nou je kan bijvoorbeeld echte meidendingen doen zoals; nagels lakken, een maskertje (koop je bij hema), lekker film kijken, Make-uppen:P
(en dna kun je daarna als je helemaal fris bent: bijvoorbeeld lekker naar de disco gaan maar je kunt ook lekker gwoon relaxten en dus een fillmpje kijken:p (ik zou voor een meidenavond voor die laatste gaan;) …) Hoop dta je nu een leuke meidenavond hebt…! xx

Altijd als ik een meidenavondje heb, dan bereiden we altijd vanalles voor Maar meestal komt er dan niks van omdat we of alleen maar liggen te praten/lachen, of we zijn zoo melig dat er niks zinnigs uit onze monden komt :stuck_out_tongue:
Maar leuke dingen om te doen zijn:
-Maskertjes
-Beauty dingetjes proberen
-Filmpjes kijken
-Popcorn of iets anders lekker zelf maken
-Foto’s maken (vooral gekke) leuk om later weer terug te zien :slightly_smiling_face:

Bijvoorbeeld eerst wat lekkers gaan maken zelf (cake ofzoo) en dan lkkr opeten met n leuke film =D beetje roddelen, lachen en over jongens praten… kom je de avond wel door toch?:grinning:

Gewoon leuke dvd erbij :slightly_smiling_face:

Doe ik altijd met me vriendinnen, en we willen binnenkort een keer dvdtje huren en héél veel loempia’s gaan eten :stuck_out_tongue:
Heel raar idee maar we vindenze zo lekker :stuck_out_tongue:

-

Maskers opdoen,Nagels vijlen,Nagels lakken,Fotoshoot houden(vooral gekken foto’s),Kletsen,Voetenbadje,Elkaar in donker opmaken :stuck_out_tongue: ,Geblinddoekt eten in elkaars mond stoppen :stuck_out_tongue: ,Lekker drankje maken(al het drinken dat je in huis hebt bij elkaar mixen en op drinken),Roddelen, Films kijken(vooral meidenfilms of huilfilms zoals de titanic)
Veel plezier met je meidenavondje :slightly_smiling_face:

Op Girlscene staan oowk allemaal goede bruikbare tips :slightly_smiling_face:

Je kan ook bordspelletjes gaan doen. En bvb de spelletjes van de lama’s doen enzo.

Ik had pas een slaapfeest!
dit is wat we deden:
-Film kijken
-Patat eten
-Maskertjes
-Zingen
-Ik speelde dat ik een toekomstvoorspeller was en maakte de andere bang! XD
-We vertelde elkaar enge verhalen!
-We waren doodbang
-Heeeeeel veel quizen!
-Popcorn gooien
-chips eten
-2 zakken snoep opeten!
-Dansen
-foto’s maken
-tot 6 uur opblijven
-Midden in de nacht mensen bellen!
-De ex van een vriendin bellen die de volgende dag terugbelde! XD
-Niet slapen
-Alleen maar gallen!

Het was zoo gezellig! :relieved:
xx Lauu :pctik:

-Popcorn eten
-Film kijken
-Praten
-Foto’s maken
-Lachen
-Modeshows houden
-Elkaar opmaken
-Elkaar heel verschrikkelijk opmaken en dan foto’s/filmpjes maken
-Mensen/beroemdheiden immiteren
-Gekke spelletjes verzinnen

k heb 3x een meidenavond gehounden met me friends (A)
volgende week vrijdag wordt 4de :grinning:

wij doen altijd:

• maskertjes
  • geheimen vertellen
  • fotoshoot met kleding die je dan allemaal meeneemt en uitwisseld :slightly_smiling_face:
  • popcorn
  • super leuke meidenfilm kijken
  • Roddelen
  • Superveel makeuppen :wink:
  • over boys praten
  • de volgende ochtend pas gaan slapen :stuck_out_tongue:

& als je er met zijn alle bent, komen er steeds leuker ideetjs :stuck_out_tongue::slight_smile:

ik hou er zeker 1x in de 2weken 1 op vrijdag om t weekend te vieren

; wij huren soms een hele enge film (lekker gillen)
;pannekoekenbakken( of eerst zelf iets anders lekkers koken)
;gewone gezellige film na die horror hihi^^
;mascers ( zelf maken is natuurlijk t leukst )
;gagezellig met zn alle in de huis kamer slapen
het leukste is om gewoon een kleine groep uit te nodigen dat iedereen elkaar kent echt zo`n groepje weet je wel??

;een dvd box kijken van bv evelien.gr&a/gooise vr of weet ik veel!
; en natuurlijk veel kletsen en lachen en alle kwisjes en testjes met elkaar doen die in tijdschriften staan