Meidenavond - Reageer plzzzz

Ik En mijn vriendin gaan donderdag bijj elkaar slapen En dan gaan we een meidenavond organiseren.

We hebben al een paar dingen bedacht wat we gingen doen:

Make-uppen
Elkaars haar doen
Smoothies maken
Gezichtsmaskertjes maken
Vreten

Nu onze vraag: hebben jullie ng leuke ideeën wat jullie altijd doen met logeerpartijtjes?

Film’s kijken met Ben&Jerry’s ijs :flushed: .

• Avond eten maken
  • Cake/taart bakken
  • Allebei kleding/schoenen/sieraden/makeup verzamelen die je niet meer aandoet/gebruikt en dan ruilen.

Meidenfilms kijken!

Wij deden altijd gekke dingen haha:

Plakje cake op een bord leggen, kauwgompje verstoppen en dan slagroom op de cake.
Probeer het kauwgompje te vinden met je handen op je rug.

Ik mag geen kauwgom, maar wel een leuk idee :upside_down_face:

Filmpje kijken, samen koken, met een goede vriendin vermaak je je altijd wel toch? :wink:

Hier zijn al zoveel topics over, volgens mij zelfs een officieel topic

Ga ruiltocht doen, is echt lachen! Gewoon bij je buren en de omgeving aanbellen met vb een sinaasappel in je hand en vragen wat ze ervoor willen inruilen. Zo ga je steeds verder met het geruilde item.

Ik heb zo heel leuke magneten van Indonesië gekregen, een nieuwe doos koekjes, een houten olifantje en een ongeopende doos chocolade. Ja, ik heb dit vaak gedaan met vriendinnen haha. :stuck_out_tongue:
Is echt heel erg leuk!

Samen eten koken, meidenfilms kijken en kletsen met lekker veel eten.

Haha bedankt voor het idee! Is echt super leuk idee, thxx x

Kan in het grote meidenavond topic: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-grote-meidenavond-topic.-190169.msg273189921.html#msg273189921