Meiden uit regio Den Bosch

Hallo,

Ik heb jullie hulp nodig!
Vorig jaar heb ik stage gelopen bij een reclame bureau, daar heb ik reclame’s gemaakt voor Anny van Buul juweliers.
Nu wil ik daarvan graag iets in mijn portfolio, alleen krijg ik nooit post waar deze reclames in staan.

Dus woon jij in de regio den Bosch en heb je reclame’s (folders, in kranten enz.) gezien van Anny van Buul juweliers, zou je deze dan in willen scannen en posten/mailen?
Het zou mij heeeeel erg helpen!

Naar mijn stage bedrijf bellen is geen optie, ik ben daar niet zo netjes behandeld dus wil liever geen contact meer met hen.

Sorry, nooit gezien…

He jammer, anderen die me misschien kunnen helpen?

Kan je geen contact opnemen met die juwelier of met dat reclamebureau?

dat reclame bureau is dus mn stage bedrijf he :wink: dus nee kan niet

Ik woon in de regio Den Bosch, dus ik kan wel even kijken tussen onze reclamefolders of er een reclame voor Anny van Buul juweliers tussenzit! Ik zal het je laten weten.

ik woon in den bosch! ik kan wel even kijken, maar ik kom die juwelier nergens meer tegen?

Ik heb heel lang in die regio gewoond, mijn moeder woont er nog steeds, maar folders van Anny van Buul kregen we eigenlijk eindelijk met speciale dingen. Zoals bij Kerstdagen, Moederdag enzo. Dus niet standaard in de weekfolderpakketten. Ik weet niet of dat overal zo is, maar bij ons (dopprje in de buurt) was dat dus zo :slightly_smiling_face:

okee bedankt dat jullie willen kijken!
Ze hebben ook maar 2 winkels, 1 vlakbij de Sint Jan en een andere buiten het centrum dus het is niet zo’n grote keten