meiden plz help me out!

hoi meiden,
ik heb een probleem en ik zit er al ff mee
ik heb al langer dan een jaar met een jongen, hij was in het begin ec ht superlief voor me hij heeft een eigen zaak nodigde me vaak uit enz. De laatste tijd gaat het zo: ik bel hem na school, hij zegt dat ie het druk heeft en me 's avonds terug belt maar dan beltie bijv. pas om 1uur en dan slaap ik al wan tik heb gwoon half 9 school! (hij zit niet meer ops chool) kortom ik spreek hem dus niet veel volgende week gaat hij op vakantie en dan zie ik hem weer niet hij woont kort bij me we spreken maar 1 x in de 2weken ofzo af omdat ie het zo druk heeft en soms test ik hem ook ofdatie me wel belt en dan belt ie soms niet en dan bel ik hem en word ik zo verdrietig. Ik heb gewoon het idee dat hij gemakkelijk zonder mij kan terwijl ik ech tneit zonder hem kan, ik heb hem al veel kansen gegeven maar het is iedere keer het zelfde ik wil hem niet kwijt maar zo kan ik ook echt niet leven ik heb hele erge last van roos terwijl ik dat nog nooit in mijn leven heb gehad, kheb gehoord
dat dat door stress kan komen, meiden aub help me ik red het zo niet meer thuis heb ik ook gezeik aan mijn hoofd en mijn vriendinnnen zijn te druk met andere dingen bezig mijn zus gaat binnekort weg kortom ik heb niemand waarmee ik een fatsoenlijk gesprek meer kan voeren…
kwil gewoon graag dat iemand me helpt en zeg wat je denkt wat het beste is , plz meiden!! xx

Ik denk dat je met je vriend moet praten, over wat je voelt en dat je er verdrietig van word. Misschien vinden jullie samen dan wel een oplossing.
Succes meisje !

komt me bekend voor
en niet dat het bij mij is gebeurd. maar bij een vriendin van me wel.
dat het vriendje oppeens geen tijd meer voor haar had. en ik ga tegen jou hetzelfde zeggen als ik tegen haar zei. PRATEN! gooi je gevoelens eruit. ik kan je wel vanalles gaan vertellen. maar jij bent degene die het uiteindelijk moet doen. zeg gewoon wat je voelt. en als hij het onzin vind. dan weet jij meteen waar je aan toe bent…

probeer met hem te praten over wat je voelt.
misschien helpt dat wel
want misschien heeft hij t wel helemaal niet in de gaten hoe jij je voelt en hoe hij doet enzo

veel succes meid ! xx

Idd, praat er met hem over. Mss bedoelt hij het helemaal niet zo? Of mss heeft hij het helemaal niet door? Sterkte in elk geval xx