Meiden omg dordt/ridderkerk/Gouda

Hoi allemaal,
ik zoek iemand uit omgeving dordt/ ridderkerk / gouda.
Ik zoek iemand waarmee ik wat kan ondernemen, zoals een keer naar de stad of iets anders leuks. Dit is niet omdat ik weinig vrienden heb ofso, maar ik vind het leuk om nieuwe contacten te maken.

Ik kom zelf uit omgeving waar ze de telefoonnummers 0184 hebben. De regio heet alblasserwaard. :wink:
Mijn naam is sharlene en ik ben 16 jaar oud. Als het je leuk lijkt om met mij contact te hebben, zal ik wat meer over mijzelf vertellen :slightly_smiling_face:

Hoezo is het netnummer relevant :’)

Haha t is niet relevant maar uit die regio kom ik vandaan :slightly_smiling_face:

weet je trouwens hoe dat heet ?

Heuy ik woon in Ridderkerk :beer:

ik meld me! :wave:
x

Ik vind Gouda en ridderkerk/Dordrecht nou niet echt onwijs dicht in de buurt liggen van elkaar…

ow wauw, srry ik las het nummer. Thanks, haha :wink:

Ik wil niet mijn eigen plaatsnaam noemen en daarnaast zou niemand het kennen aanngezien dorpen naast ons niet eens weten waar mijn plaats ligt. Dit is voor mij allemaal redelijk centraal gelegen :slightly_smiling_face:

heey,
ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, want kan je geen note sturen. zou je mij een note willen sturen als je nog steeds interesse hebt?
xx Shar

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/vrienden-topic-lees-de-beginpost-229844.0.html