Meiden met vollere lippen.

Wat vind jij dr van?
Ik vond ze zelf eerder niet mooi, omdat ik ze zelf heb. Maar nu ben ik blij met mezelf en vind ik ze wel mooi. Ookal word ik vaak botoxlipje genoemd.

Ligt eraan hoe vol.

ik vind vollere lippen ook mooi x

Ik heb het zelf niet, maar vind het echt super mooooi. En als er glanzende lipgloss wordt gesmeerd barst ik van jaloezie :'3

Ik heb best wel volle lippen, ik vind het wel mooi.

De mijne zijn best groot, maar volgens mij ook scheef :’]

Ik vind het mooi. Ik heb amper een bovenlip, boehoe. :’)

Ik vind ze ook wel mooi, alleen niet té vol zegmaar dat je lip je neus reikt. Maar ik vind het juist niet mooi als er glanzend lipgloss over word gesmeerd. Ik heb liever dat lieve zachte roze :’]

I like it, heb zelf ook wel een beetje zoeloelippen.

jaaa precies, ik heb niet zulke volle lippen en als ik er lipgloss met een kleur opsmeer, of lippenstift zie ik er meteen zooo lelijk uit. en als ik dan iemand zie die wél volle lippen heeft en er iets opsmeert is t zo mooi ;p

Ik vind volle lippen echt mooi! Alleen niet té vol natuurlijk XD

mooi van die zoemalippen? bij een ovaal hoofd staat het wel maar bij dikke niet dus…

Ik heb ook volle lippen, maar niet ZO vol van: wow. Ik werd vroeger wel gepest met “sumo lippen” maar ben erachter gekomen dat het helemaal niet zó erg is :’)
Jongens vinden mijn lippen vaak mooi, ik heb liever mijn lippen dan alleen maar een lijntje

ik heb kleine lippen.

ik heb wel volle lippen denk ik.

ik heb vooral een dikke onderlip haha.

vind mijn onderlip dik haha, als ik dan lipstift op doe lijkt die nog dikker. vind ik niet echt mooi haha

Ik ben het ook pas later mooi gaan vinden hoor… Denk dat als ik hele dunnen lippen had m’n gezicht niet echt zou passen zegmaar haha

-

Ik vind volle lippen ook wel mooi, maar ze moeten niet te vol zijn :stuck_out_tongue: