Meiden met tussenjaar

Hey hey, ik ben Hannah en ik ben 18 jaar. Ik heb dit jaar een tussenjaar en ik ben opzoek naar leuke dingen die ik kan doen in mijn tussenjaar. Hebben jullie leuke ideeën en zijn er misschien meiden rond mijn leeftijd die ook een tussenjaar nemen? Misschien is het leuk om samen iets te gaan doen :slight_smile:

Hii! Met 18 heb ik ook een tussenjaar genomen, wat ideeen en dingen die ik zelf gedaan heb. (ik zit nu in mijn 6e tussenjaar)

-Backpacken in Azie, Thailand of Bali zijn het makkelijkst om te beginnen, Filipijnen heeft de mooiste stranden (wint van de maldives)

• Sri Lanka (mooie natuur, olifanten) is mooi om te combineren met de maledieven, een paar dagen Maafusi is genoeg om dolfijnen en ander waterleven te spotten)

• een motortje kopen in Vietnam

• Backpacken zuid amerika (heb ik niet gedaan)

• werken op curacao/bonaire (heb ik niet gedaan)

• werken in oostenrijk (stuur mij een berichtje op insta als dat je interesseert (xsasj @ insta)

• werken in Nieuw zeeland/australie (heb ik niet gedaan)

• een camperbusje ombouwen en daar mee gaan reizen evt met een online baan (duur!)
    -Couchsurfing, dat is op reis bij locals thuis slapen en vaak ga je samen leuke dingen doen. Je betaald je host niks.
    -workaway, een soort vrijwilligerswerk, je kan het doen in bijna alle landen en je krijgt gratis onderdak en eten voor maximaal 20 uur werk per week. En vaak werk je niet heel hard.

Verwijderen aub