ik heb ook bovenop steil haar en onder krullen. Zelf vind ik het op deze manier wel mooi maar ik krijg altijd meer krullen door als ik mijn haar was, eerst een conditioner te gebruiken (ik heb veel en dik haar, dus ik gebruik ong. de grootte van 2 2euro munten), maar niet te veel, want anders wordt het haar heel zwaar (ook al gebruik ik andrélon veerkracht conditioner) daarna shampoo en dan een beetje drogen met een handdoek. Om te zorgen dat de krullen zo lang mogelijk blijven zitten zou ik er ook nog een verstevigende mousse in doen, maar ook niet teveel omdat het haar anders een beetje hard wordt en er vettig uit ziet. Dan het nog natte haar in één knot doen boven op je hoofd, of 2; een boven en een onder. Het ziet er een beetje stom uit maar als je niet de deur uit hoeft maakt het niet zoveel uit:’) Dat zo lang mogelijk laten zitten. (Soms was ik mijn haar op zaterdag en laat ik het knotje de rest van het weekend zitten, dat geeft voor mij het beste effect). O ja, ik zou je haar kammen, voordat je het in een knot doet, want ik zou, als je je haar los doet het niet meer kammen, maar je haar een beetje ‘kneden’. Misschien is het dan nog niet helemaal opgedroogd maar dat komt vanzelf wel. Ik hoop dat je er wat aan hebt!
x