Meiden met hetzelfde gevoel?

Hey meiden,

Ik heb dus even jullie hulp nodig.

Mijn ouders zijn gescheiden, en ik woon bij mijn moeder. Inmiddels hebben wij al een nieuw huisje gevonden. Máár, mijn vader woont nog in het huis waar wij eerst woonde. Ik ben hoog gevoelig en voel dingen sneller anders. Ik heb een paar jaar geleden wat gedaan wat ik had willen voorkomen. ( niet iets ergs want alle meiden doen het denk ik? ). Ik slaap nu nog op dezelfde kamer en heb steeds die gedachten en dat gevoel bij me. Ook ga ik dan mijn moeder heel erg missen :flushed:
Dit komt ook omdat ik hier dan weg wil. Ik heb steeds als ik op mijn kamer zit het idee dat ik niet besta, en dat ik er net zo goed niet kan zijn. Bij mijn moeder slaap ik ook erg lang uit. Soms tot 1 uur, maar bij mijn vader wor ik al om 8 uur wakker.

Nu is mijn vraag: Hebben sommige meiden ook een scheiding of iets anders meegemaakt, en willen mij tips geven om het te vergeten. Ik wil het namelijk zoooooo graag vergeten, maar het lukt maar niet :bored:

Alvast zoooo erg bedankt!!

mijn ouders zijn ook gescheiden en heb er ook nog steeds moeite mee. alleen ik heb het idee dat ik voor mijn vader niet meer besta na de scheiding ;(

Hmm, ook zo lastig. Is het lang geleden dat ze zijn gescheiden?

Mijn ouders zijn al heel lang gescheiden, maar mis mijn vader nog steeds soms. Heb hem al 7 jaar niet gezien. Maarja, zo zie je maar weer hoeveel je voor zo iemand betekend.

Vergeten is lastig, je zult er altijd op een of andere manier aan herinnerd worden. Maar het accepteren kan je wel.

@xMANGOx ehmm ongeveer 2 jaar geleden hebben ze besloten te gaan scheiden toen woonde ik ook nog in mn oude huis mn vader had een kantoor aan huis dus werkte daar elke dag dus was er best een gespannen sfeer thuis. ik ben nu wel blij dat we allemaal een beetje rust hebben sinds we verhuisd zijn alleen zie ik mijn vader dus amper…

Dat is inderdaad erg jammer!
Ik heb dan wel het geluk een huisje dichtbij mijn vader te hebben. Alleen ik heb waarschijnlijk een agorafobie met paniekaanvallen. Dit maakt het nog moeilijker :flushed:

Het idee dat je twee kamers hebt, dat je twee huizen hebt, twee vakanties (niet altijd), twee verjaardagen, en het idee dat je straks misschien leuke familie erbij krijgt doet mij wel plezier.

Maar mijn ouders zijn al vier jaar uit elkaar, en ik heb er ook nooit moeite mee gehad.

dat is fijn! heb je een goede band met je vader ?

alleen die nieuwe familie vind ik niet zo leuk haha, de nieuwe vriendin van mn vader mag mij niet echt en probeert me dan ook zo ver mogelijk van me vader vandaan te houden…

Ik heb niet een hele goede band met mijn vader.
Wel vind ik de familie van mijn moeders nieuwe vriend erg aardig :bowing_man:

Zelfde hier, ik heb mijn vader ook al zo’n 6/7 jaar niet gezien. Ben het eens met het laatste stukje.

Gelukkig! dat is toch wel belangrijk en leuk voor je moeder als je goed met haar vriend en zijn familie kan opschieten :slightly_smiling_face:

Daar ben ik ook erg dankbaar voor!
Alleen nu heb ik ook een hele grote paniek aanval :hammer: Ik kan op dit moment wel instorten…

Ik heb precies dit.

Gelukkig heb ik een vriendin wiens ouders tegelijk met die van mij zijn gescheiden. Ik zal even een voorbeeld noemen met mijn paniek aanvallen bij mijn vader zoals nu.
Ik zit gewoon op de computer en voel me zooo misselijk. Dan ga ik al vooruit denken om over te geven. En dat maakt me bang. Ik ga straks waarschijnlijk vragen of ik toch thuis kan slapen. Want dit kan zo niet langer :bored: