Meiden met een maatje meer!

Hallo Dames!

Ik vroeg me af of hier ook meiden met een maatje meer zijn? Ik zelf heb maat 42/44 en ben benieuwd waar jullie shoppen en wat jullie favoriete kledingstukken zijn en wat jullie allemaal dragen.

Ik ben benieuwd! :grinning:

Xxx Jetske

Ik heb ook maat 42/44. Meestal koop ik mijn kleding bij de H&M. Ik koop toch het meeste donkere kleding, omdat dat meer afslankt. In donkere kleuren voel ik me altijd ook wat veiliger, en fijner in. Ik loop altijd wel met de mode mee, maar trek bijvoorbeeld niet iets aan wat mij echt niet staat.

Ik heb maat 42 en ik kan bij winkels als H&M, Zara, Berska en WE etc gewoon slagen (:

Hee wat leuk dat jullie reageren! Ik koop inderdaad ook vaak donkere kleding. Maar heb soms ook wel knal kleuren aan.

Dragen jullie ook wel eens rokken of een jurke?

weinig, maar als het een ruim jurkje is wel, ik ben niet zo van de rokjes, heb niet erg mooie benen (ook al schijn ik te overdrijven met me benen, maar een rok voelt nooit prettig.)

hier nog 1! ik heb soms maar 40, maar meestal 42. ik koop mijn kleding bij de primark, h&m, zara etc. zeg maar de ‘standaard’ winkels. ik loop ook altijd de sting & vero moda & only in, maar hier vind ik meestal niet echt iets.
ik draag inderdaad ook veel donkere kleuren. echt wat ik haat is dat me buik(je?) & zwembandjes ( :grinning_face_with_smiling_eyes: ) zichtbaar zijn. daarom koop ik soms ook een 42 (als het groot valt) of een 44. dat het toch best wijd zit. ook vind ik die vestjes met die knoopjes (best populair tegenwoordig) maar doe ze nooit dicht.
ik kan echt met bijna alles meedoen qua mode, als ik me er maar fijn in voel. ff antwoord op je vraag, ik loop nooit in jurken of rokken, alleen met kerst.

Ik droeg nooit jurkjes en rokjes, maar de laatste tijd heb ik steeds meer dat het me niet meer zo veel kan schelen wat andere mensen denken.
Ik heb laatst een paar jurkjes gekocht, waaronder een spijkerjurkje dat ruim boven m’n knieën valt en die heb ik best vaak aan.
Kreeg ik heel comlimenten over, verrassend genoeg, mensen vonden het blijkbaar leuk om mij in een jurkje te zien.
Dan zie je wel een stuk van m’n bovenbenen, maar hij is best wijd.
Ik zou in ieder geval nooit een strak jurkje dragen, of een jurkje zonder legging/donkere panty eronder.

Haha, ik vind bij de Vero Moda juist wel altijd hele leuke dingen (:

Ja ik heb ook maat 42/44, en ik draag ook gewoon kleding uit de ‘standaard’ winkels, zoals H&M, VeroModa ect. Ik kan ook eigenlijk altijd wel meedoen met de mode, alleen staan dingen vaak een stukje minder leuk als je ‘wat voller’ bent, dat vind ik wel jammer. Verder droeg ik vroeger altijd donkere kleding om alles ‘weg te werken’, maar tegenwoordig draag ik juist liever kleurtjes omdat ik me daar een stuk fijner in voel, en je vetrollen zijn ook wel ‘weg te werken’ met leuke vestjes of riemen. Ik draag zelf nooit rokjes, en jurkjes heel af en toe, maar dan wel met een leuke riem, zodat de zwembandjes niet zo opvallen, haha.

Mijn kont heeft een maatje meer, telt dat ook?

Ik heb broekmaat 44 zo onderhand, maar voor bovenkleding 38, soms zelfs 36. (Alles wat ik aankom, legert zich op mijn heupen en kont)
Met bovenkleding heb ik dus niet zulke problemen, maar met broeken wel. Ik heb er dan ook heel weinig. Ik koop mijn spijkerbroeken meestal bij de WE, die vind ik het beste zitten. In ieder geval niet bij H&M, die kloppen bij mij nooit…

Wat leuk om te horen!

Heb je misschien een aan foto van je spijkerjurkje? Ben wel benieuwd nu!

Haha ik heb laatst een foto in het ‘Wat heb jij aan vandaag’-topic geplaatst, even zoeken.
Gevonden!
Het is best een lelijke foto trouwens, en van bovenaf gemaakt zodat je niet echt ziet hoe lang [kort, haha] hij is.
Maar dit is hem dus:

http://img140.imageshack.us/img140/5295/96968812.jpg

Aw, dat lijkt me ook niet echt fijn.
Broeken van de WE zijn idd superfijn, ik heb er nu ook een aan toevallig, hehe.

leukkkk!

Oeh, ik vind dat echt een leuk jurkje!
Broeken van de WE die ga ik donderdag dan maar eens bekijken, als ik ga shoppen. :grinning:

Naar school durf ik eigenlijk nooit in een rokje of jurkje. Maar in het weekend, of thuis draag ik het liefst jurkjes!

Je hebt toch een mooi figuur!
Een figuur om trots op te zyn ;d
Ben je onzeker ofzo?
waarom?

Ik heb geen maatje meer, maar wou toch even reageren :slightly_smiling_face:
Er zegt een meisje dat ze schijt heeft aan wat andere denken, dat is natuurlijk heel fijn. Mr soms een beetje ongepast. Ik heb niks tegen een maatje meer ofzo, maar het is bijv niet heel charmant als er zwembandjes onder je shirt vandaan komen. Als je een maatje meer hebt kan je gewoon niet alles dragen want mensen met 34 ofzo wel dragen. Naja hoop dat het niet lullig over komt!

Liefs, xx

ik heb maat M of 40 meestal
soms 38.
ik koop gewoon in normale winkels