Meiden met een (klein) buikje

Hoi,

Nou zoals de titel al zegt, ik heb een buikje, niet dik, maar gewoon ja een beetje babyvet zeg maar, geen strakke buik.
Op zich vind ik het niet erg, maar aan de andere kant ook wel, zou eigenlijk ook wel een platte buik willen hebben. Zijn er hier nog meer meiden die een (klein) buikje hebben en wat vinden jullie er zelf van.
Heb wel eens gehoord dat jongens een buikje best sexy vinden, maar weet niet of dit waar is.

Hoor het graag van jullie…

xxx Joella

Er zijn echt 1000 topics over in het food&sport subforum.
Ga gewoon sporten als je ermee zit.

Nee niet appelfiguur hoor… gewoon wat meer vetjes op m’n buik

girls met een buikje problems topic

Ik denk dat de meerderheid hier geen volledig strakke buik heeft eigenlijk.
Als je er mee zit moet je sporten zoals al gezegd werd.

Dat weet ik en dat doe ik ook, vroeg me alleen af of er meer meiden zijn die een buikje hebben, en hoe zei erover denken. De een kan eten wat ie wil en komt geen gram aan, de ander moet echt opletten

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja volgens mij is geen een meisje/vrouw tevreden met haar buik :flushed:

Ik heb ook zo’n stomme navel als ik zit :frowning_face:

Dat heeft toch iedereen.

Ik heb ook wel een beetje een buikje ja :frowning_face: .

Hoezo dat heeft iedereen?
Ik heb echt zo’n horizontale navel, normaal heb je toch een gat?

Oke… wat is een beetje buikje bij jou dan?

Ik denk zoiets:

http://images45.fotki.com/v1431/photos/4/425826/6531746/jeans18-vi.jpg

Wat dacht je hiervan? :’)

http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/project-sixpackstrakke-buik-262587.0.html

Dat ben jij toch niet toch?

Ja lekker makkelijk…

Nee joh, ik zou niet durven om hier een foto van mezelf te posten.

Stel je voor dat er negatief op gereageerd wordt :frowning_face: .

Maar wat wil je dan? Als je van je buikje af wilt, moet je ervoor werken en ik denk dat de meiden in dat topic je daar hartstikke goed bij kunnen helpen.

Wat is dat toch met meiden/vrouwen die denken dat alle mannen iets mooi vinden. Er zullen vast mannen zijn die een buikje mooi vinden, net zoals er mannen zijn die een buikje niet mooi vinden. Of sexy. Wat jij wil. OT. Als je niet tevreden bent met je lichaam moet je er iets aan doen inderdaad.