Meiden met een bijzondere sport: geef je op!

Een tijdje geleden heb ik dit artikel geschreven op Girlscene: http://www.girlscene.nl/l…met_een_bijzondere_sport.

Nu zoek ik wederom meiden voor een nieuw artikel. Vorige keer kwamen de volgende sporten aan bod: kickboksen, thaiboxen en waterpolo. Die doen we dus niet meer.

Maar doe jij een andere bijzondere sport (dus niet voetbal/dansen, maar iets aparts), zet hier dan onder neer wat je doet en misschien kiezen we je uit voor een interview!

ik doe aan rock and roll acrobatiek dat is een danssport met allemaal acro’s ertussen. ik doe het vanaf m’n negende en ben belgisch en nederlands kampioen geworden. ik dans in belgië want daar zijn de dansscholen beter.
Het is een hele leuke en afwisselende sport

hier nog wat filmpjes dan begrijp je denk ik beter wat de sport inhoud:
vooral acro’s http://www.youtube.com/wa…Bp01fHrDI&feature=related

passenspel: http://www.youtube.com/watch?v=-SzQ4DNGUVk&feature=related

ik hoop dat ik er iets over mag vertellen op girlscene

Ik doe aan Jeugdbrandweer,
Dat is gewoon de brandweer alleen dan in het klein zonder voertuigen we hebben aanstaande zaterdag wedstrijden in beulingen en ik hoop natuurlijkdat we winnen :relieved:
Ik zit er nog niet lang bij, In april een half jaar,
Ben pompbediener
En je kan er bij vanaf je 12/13e en als je 18 bent kan je eraf of je gaat bij de gewone brandweer.
Nou dat was het wel
Daag … :couplekiss_man_woman:

Ik doe aan waterscouting (weet niet of het echt bijzonder is?) Dat is met Zeilen, roeien, wrikken enzoo maar ook de normale scouting dingen like tent opzetten vuur maken zonder iets, koken op kampvuur dingen bouwen maar het is ook gewoon spelletjes enzo :relieved: nouja, k zou t wel leuk vinden om er iets over te vertellen t word nogal gezien als een nurdjes ding maar dat is het echt niet (a)

Ritmische gymnastiek!
Ik weet niet of jullie weten wat het is! Met een bal, hoepel, lint, touw en knotsen? Voor vragen note me, zou ik zeggen:P
X

.

Mijn sport is klimmen. Binnen op de klimwand en buiten op de rotsen in bijvoorbeeld Frankrijk of Duitsland.

Fout.

Ik weet niet of het speciaal is, maar k doe ropeskipping. Dat is zo touwspringe op muziek! Het is héél leuk en is ieets anders!

Ik doe ballet & spitzen, maar of dat nou zo bijzonder is…

Dat lijkt me leuk! Waar kan je dat doen?

leuk waar doe je dat?

in ieder geval kan het bij Turning Spirit Amsterdam
of als je slim bent: "www.blackle.com / “www.google.com

Ik zit op Buikdans, maar vandaag ga ik met een vriendin Auqarobics uitproberen!

ik wil gaan wakeboarden.

ik doe stijldansen, niet echt bijzonder dus.
Dat rock and roll acrobatiek lijkt me wel cool!

oeh sommige sporten klinken echt leuk! wou dat zoiets ook bij ons in de buurt was… ben al meer dan jaar sportloos, zoek nog steeds leuke sport :pensive:

zie maar als upje :slightly_smiling_face:

ik wilde altijd op ijshockey, maar dat heb je hier niet in de buurt!
voetbal lijkt me op dit moment heel erg leuk, mja beetje te laat mee
ik sport gewoon in de sportschool, niks bijzonders dus :stuck_out_tongue:

Ik zit op hockey, niet heel bijzonder, want ongeveer mijn halve school zit op hockey. Nu zit ik wel op een ‘hockeyschool’ maargoed.
Vroeger was ik altijd de enige die op hockey zat, maar sinds ik op de middelbare zit niet meer ;p

Dat touwtjespringen op muziek lijkt me trouwens wel een gave sport! Heb er trouwens nog nooit van gehoord, dus ik vind 'm wel bijzonder!

Ik windsurf =D