Meiden leren kennen omgeving; Den Bosch

Hoi meiden,

Ik weet dat het misschien een beetje gek is… maar ik zou graag wat mensen willen leren kennen uit Den Bosch. Zelf heb ik sinds een half jaar een vriend in Den Bosch, zelf kom ik uit een hele andere stad. Ik voel me af en toe best wel eenzaam als ik bij hem thuis zit van vrijdag tot zondag, omdat hij heel erg veel werkt. Daarom vroeg ik mij af of sommige meiden het leuk vinden om wat contact te maken in bijv. Een whatsapp groepje. En wellicht dat we wel eens wat kunnen gaan doen! Dit hoeft overigens niet natuurlijk, het is maar een idee natuurlijk.

Mijn naam is Demi, ik ben 20 jaar. Ik hou van shoppen (!) En lekker tutten als meiden onder elkaar. Ik vind het leuk om drankjes te doen, mensen kijken op het terras (haha) en af en toe lekker stappen. Ik hou van films en lekker eten en ben voor de rest een erg spontane meid :slightly_smiling_face: erop uit gaan doe ik ook erg graag!

Gosh, voel me net alsof ik een date advertentie aan het neerzetten ben haha. Maar goed, mocht iemand het een leuk idee vinden! Laat een berichtje achter. Ik had al op google gekeken of er speciale sites voor waren om mensen te leren kennen, maar ik kwam vaak op halfbakken/rare websites terecht. Of voor oude mensen… niet echt fijn haha. Liefs!

Kun je hier een berichtje plaatsen! http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/vrienden-topic-lees-de-beginpost-229844.1075.html