meiden kunnen jullie me alsjebliefd helpen

Lieve meiden.
ik heb vorige week seks gehad met mijn nieuwe vriend , ik slik de pil al meer dan paar jaar maar twee weken terug was ik een pil vergeten en heb deze maand pil door geslikt , en alles netjes in genomen maar nu gai k aan me zelf twijfelen maar we hadden ook een comdoom gebruikt , maar die gescheurd maar was de ene laatse pil dag van mij … zou ik nu zwanger kunnen zijn?
since dat ik seks heb gehad heb ik heel veel afscheid bloed dit is mijn stopweek moet vrijdag ongesteld worden ik word gek op internet met de symtomen ik zit niet zo lekker in me vel … komt door stres van problemen thuis . ,wat denken jullie?
help me alsjeblief.
groetjes wanhopige meid

Daar is een algemeen topic voor. Persoonlijk denk ik dat je niet zwanger bent.

Nee, denk ik niet.

Nee ik denk het ook niet
Zulke vragen mogen in het gevolg hierzo
http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.0.html

nee uitscheidingen zijn heel normaal,
dat is een teken voor ongesteld worden.
en een pil vergeten is niet heel erg, als je hem maar gewoon wel hebt geslikt.
de laatste pil zei je, nou dan is je lichaam al van alles aan het afbouwen,

dus wees maar niet bang, je word gewoon ongesteld. :slightly_smiling_face:

Tipje zodat je het noooooit meer vergeet, de app: “Lady Pil Reminder”

Dit is erg handig, je vergeet nooit meer je pil en je hoeft je dan ook nooit meer zorgen te maken, want je hebt duidelijk al veel stress aan thuis. Kan je dit er ook niet meer bij gebruiken.

Voor meer vragen, ik wil je altijd helpen als je wilt. Stuur dan maar een berichtje of iets.

ik denk niet dat je zwanger bent, je kunt altijd een zwangerschapstest doen.

*alsjeblieft.

Voor de rest kan je om jezelf gerust te stellen, een test halen. De kans lijkt me vrij klein, dus maak je maar geen zorgen :slightly_smiling_face:! Ik zet trouwens elke dag een alarm in de kalender van m’n gsm, zodat ik m’n pil niet vergeet (anders zou ik het echt telkens vergeten :stuck_out_tongue: ), kan je mss ook doen.

De kans dat je zwanger bent, is heel erg klein. Pas als je 2x de pil bent vergeten binnen één week wordt het wat gevaarlijker.
Wil je echt zekerheid; doe dan een zwangerschapstest. Dat scheelt echt heel veel stress als je kan uitsluiten dat je zwanger bent.

Slotje.