Meiden help! Jongen praat(te) met veel meisjes

Ik praat al een paar weken met deze jongen en hij is echt heel lief/smooth. Hij liet gisteravond zijn telefoon liggen toen die bij mij was. Ik ging door zijn Skype convos, WhatsApp en Email en ik zag dat hij in de afgelopen paar maanden echt heeel veel gesprekken heeft gehad met meisjes vooral op Skype en via Mail.

Hij stuurde hierbij ook foto’s van zichzelf en kreeg van die meisjes ook foto’s terug. Nou weet ik echt niet wat ik moet doen? Hij heeft echt ALLEEN maar meisjes op Skype, veel uit USA waar die mee praatte. Dit is allemaal een paar maanden geleden, de laatste gesprekken waren misschien 4 weken terug. De gesprekken waren wel sexueel opzich en dit kon ik ook aan de foto’s zien.

Wat moet ik hiermee? Wij hebben nog niks OFFICIAL en hij kent mij pas 3-4 weekjes

verbieden heeft geen zin
hij mag met meiden omgaan tot zo ver en meer niet

Ik vind het vreemd, maar wie ben ik om daar over te oordelen. Ik ben maar een buitenstaander. Daarnaast ken jij hem ook pas een aantal weken, dus jij hebt ook het recht niet om hem dat te verbieden.
Het kan toch ook zo zijn dat hij beter met meisjes kan opschieten? Dan hoeft hij daar toch niet meteen wat mee te hebben?

Opzich was dat van voor de tijd dat hij jou kende, dus het kan betekenen dat hij er niet meer zo’n behoefte aan heeft om met andere meisjes zo te doen nu hij jou heeft. Ik zou er wel met hem over praten, dat áls het echt wat officieels tussen jullie wordt, je het niet fijn vind als hij het nogsteeds doet met andere meisjes. En ook je excuses aanbieden, het is wel zijn prive eigendom enzo.

Ik vind het raar dat jij in zijn mobiel gaat gluren.

Je hebt het recht niet om het te verbieden. Maar als je niet tegen zoiets kan denk ik niet dat je de juiste jongen hebt gevonden. Want meestal blijven zulk soort dingen wel.

Het is raar, ja. Maar jij mag er niet over oordelen want hij is niet van jou.
Zou zelf verder niks met zo’n jongen moeten, die blijkbaar hueel veel waarde hecht aan de mening van vreemden.

Wat ik nóg raarder vind is dat jij door zijn telefoon gaat als hij die laat liggen. Dat doe ik niet eens bij m’n eigen vriend!

Ugh… zo’n jongen vind ik nooit meer, hij is ook bijna 21… mischien moet ik hem laten gaan.

Had nooit door ze iPhone moeten kijken

http://www.youtube.com/watch?v=RFZrzg62Zj0
Als hij dat nou leuk vind om te doen. Het is toch niet zo dat hij die meisjes ooit zal ontmoeten of ooit zal verkiezen boven een echte vriendin. Bovendien kan het best zo zijn dat hij het nu niet meer doet. En gewoon eerder deed omdat hij heel erg behoefte had aan een vriendin, en nu wilt hij met jou, bijvoorbeeld. Maar wat ik wel wat vreemd is waarom je meteen zijn hele mobiel doorzoekt.

loverboy?

Als jullie niks hebben, moet je je er ook niet mee bemoeien. Vind ik.

Ik vind het apart dat je in zijn telefoon gaat neuzen. Maar als ik jou was zou ik het vragen. Hij heeft ook het recht om te weten dat jij in zijn privégegevens kijkt.

je kunt het niet verbieden, hij is niet van jou. maar je kunt het natuurlijk wel altijd vragen en zeggen dat je in zijn mobiel hebt gekeken. vroeg of laat, komt hij er toch wel achter dat jij in zijn mobiel hebt gekeken, denk ik.

Het is fout om z’n mobieltje te doorzoeken, maar ik zou niks meer met 'm willen.

Als die jongen jou echt leuk vind dan moet hij toch begrijpen dat je een beetje weird vindt. En anders is hij het niet waard. Ik zou er gewoon een beetje voorzichtig naar vragen.