Meiden groep

hey!
ik heb hier lang over nagedacht maar ik wil dit écht, dus doe ik het bij deze. you never know i’f you never try :wink: ik zat vanavond dus hgt te kijken, en toen TP4Y (een meiden groep zang van 15 jaar) kwam dacht ik wéér “ik zou dit ook zooo graag willen! :sob:” dus besloot ik hier op te vragen zijn er misschien meiden van 14/15 en misschien nog 16 jaar, die dit ook graag willen? ik probeer m’n dromen na te streven, en ik zou het te gek vinden als er wat van deze meiden zijn die een meiden groep zouden willen beginnen en eventueel later willen meedoen aan een programma ofz. als we er paar hebben kunnen we wel app groep maken en elkaar beter leren kennen enzo :blush:

en ik hoef geen negatieve reacties van “dit is dom” ofzo, als je hier geen interesse in hebt dan reageer je niet :wink:

sorry voor spelfouten en geen hoofdletters als je dat stoort, ik type dit op m’n mobiel!

xo Lieke

hoi lieke, ik ben geïnteresseerd ik word volgende maand 15 en zou dit ook heel graag willen zou je me misschien een mailtje willen sturen @aleksandraaa12@icloud.com

x aleksandra

hoi lieke, ik ben geïnteresseerd ik word volgende maand 15 en zou dit ook heel graag willen zou je me misschien een mailtje willen sturen @aleksandraaa12@icloud.com

x aleksandra

Is 19 ook goed? :flushed: