Meiden die studeren in Eindhoven?

Hoi,

ik vroeg me af of er dames zijn die ook @ Eindhoven studeren.

zou niet weten of er een soortgelijk topic bestaat, maar de zoekfunctie reageert niet naar wens helaas. dus sorry als dit wel het geval is.

hoor het graag van jullie x

up

Met studeren bedoel je dan mbo,hbo of universiteit? :face_with_raised_eyebrow:

Ik studeer op het hbo in Eindhoven!

Hey

ik bedoelde eigenlijk hbo

ah en hoe bevalt het? kom je daar ook vandaan oorspronkelijk?

dit zal dan mijn eerste jaar worden daar, kom trouwens niet uit Eindhoven zelf… dus was wel benieuwd.

ik studeer niet in eindhoven maar kom daar wel vandaan! (Nouja, ik woon in een dorpje naast eindhoven)
Het is een hele leuke stad en we hebben de langste uitgaansstraat van Nederland :grinning:

Ik ga komend jaar hbo fysiotherapie doen in Eindhoven, kom zelf uit zuid-limburg. Ben dus ook wel benieuwd! Welke studie ga jij doen?

[i]Eindhoveeeuh <3

Alleen ik doe nu nog MBO, nog 2 jaar en dan doe ik HBO.[/i]

Hey

toevallig uit Nuenen? dat lag er naast dacht ik. ja daarom lijkt het me tof om daar te studeren. plus het leuke accent.

thnx voor je reactie

ik ga vanaf september studeren in Eindhoven! =) HBO paramedische school heb er zin iN! kom helemaal uit Roosendaal dus elke dag 2 uur heen en 2 uur terug D:

ah zo, zuid-limburg is wel een end weg dacht ik. hoe lang moet jij reizen?

ik kom uit Zuid-Holland, rand stad. en ik moet ongeveer 1 uur en 10 minuten reizen.

ik hoop dat het je bevalt straks! voor mij is het ook nog een raadsel. maar denk wel dat het een leuke stad is. interessante studie heb je ook gekozen.

ik wil fiscaal recht en economie doen. op het fontys college. ben echt benieuwd.

de gekste :stuck_out_tongue:

ah zo, ik wens je veel succes met je studie.

Waarom deze vraag precies?
Ik ga naar school in ehv hehe :’)

ik ook vanaf september, op die introductie dagen na dan.
zo ik heb nooit van die opleiding gehoord. lijkt me wel pittig. succes meid.

haha ik moet ook reizen als een gek hoor en ook vaak overstappen. maar Roosendaal lijkt me wel dichtbij of heb ik het mis?

want ik kom uit R’dam en moet 1 uur en 13minuten in de trein zitten. of doe jij vaak overstappen?

was daar wel benieuwd naar omdat ik als Rotterdamse in een andere stad eindje dus ga studeren. en ik er niet bekend ben. dus wilde wat verhalen horen.

oh zo, en bevalt het? ook qua omgeving? weet jij trouwens waar het Fontys college ligt als je bij centraal uitstapt? ver of vlakbij?

thnx

Oh leuk! :slightly_smiling_face:
Ik woon midden in het Centrum vlak naast het station, er zijn veel verschillende Fontys colleges hier… Als je die op het T/Ue terrein bedoelt (denk het wel) is dit heel dicht bij het station :grin: Ik fiets er zo in 7 minuutjes heen.
Waar ben je van plan een kamer oid te nemen dan kan ik daar iets over vertellen?

thanx

ach zo, dan is dat wel handig ja. ik wist ook niet dat er meerdere fontys colleges waren hehe. blijkbaar wel dus… hmm.

nou het adres is: Rachelsmolen 1
5612 MA Eindhoven

geen flauw idee waar dat ligt. jullie hebben wel bussen daar toch?

waar weet ik niet. weet niet eens of ik uberhaupt op kamers wil. als ik het reizen zat raak dan wil ik dat wel doen. aangezien ik daar nog 4 jaar moet.

Ja Rachelsmolen, dat is idd vlakbij het Centraal station :wink: Je kunt er zelfs heen lopen haha, duurt wel iets langer maar is te doen! Er gaan ook recht vanuit het station bussen naar het terrein. We hebben genoeg bussen haha, geloof me, ik snap dat je uit R’dam komt maar Ehv is geen dorp! :'D

lopen hmm… vooral in de winter lijkt me dat niet te doen. heb ook nog eens ergens gelezen dat eindhoven op nummer 1 staat van de crimineelste steden. dus s’winters lopen lijkt me niks hehe. ah dat is mooi weet ik dat ook.

haha ja bij eindhoven moet ik aan zo een oude stad denken weet je wel. maar gelukkig zijn daar ook bussen. thnx voor je bijdrage