Meiden die studeren in Eindhoven?

Hoi,

ik vroeg me af of er dames zijn die ook @ Eindhoven studeren.

zou niet weten of er een soortgelijk topic bestaat, maar de zoekfunctie reageert niet naar wens helaas. dus sorry als dit wel het geval is.

hoor het graag van jullie x

up

Met studeren bedoel je dan mbo,hbo of universiteit? :face_with_raised_eyebrow:

Ik studeer op het hbo in Eindhoven!

Hey

ik bedoelde eigenlijk hbo

ah en hoe bevalt het? kom je daar ook vandaan oorspronkelijk?

dit zal dan mijn eerste jaar worden daar, kom trouwens niet uit Eindhoven zelf… dus was wel benieuwd.

ik studeer niet in eindhoven maar kom daar wel vandaan! (Nouja, ik woon in een dorpje naast eindhoven)
Het is een hele leuke stad en we hebben de langste uitgaansstraat van Nederland :grinning:

Ik ga komend jaar hbo fysiotherapie doen in Eindhoven, kom zelf uit zuid-limburg. Ben dus ook wel benieuwd! Welke studie ga jij doen?

[i]Eindhoveeeuh <3

Alleen ik doe nu nog MBO, nog 2 jaar en dan doe ik HBO.[/i]

Hey

toevallig uit Nuenen? dat lag er naast dacht ik. ja daarom lijkt het me tof om daar te studeren. plus het leuke accent.

thnx voor je reactie

ik ga vanaf september studeren in Eindhoven! =) HBO paramedische school heb er zin iN! kom helemaal uit Roosendaal dus elke dag 2 uur heen en 2 uur terug D:

ah zo, zuid-limburg is wel een end weg dacht ik. hoe lang moet jij reizen?

ik kom uit Zuid-Holland, rand stad. en ik moet ongeveer 1 uur en 10 minuten reizen.

ik hoop dat het je bevalt straks! voor mij is het ook nog een raadsel. maar denk wel dat het een leuke stad is. interessante studie heb je ook gekozen.

ik wil fiscaal recht en economie doen. op het fontys college. ben echt benieuwd.

de gekste :stuck_out_tongue:

ah zo, ik wens je veel succes met je studie.

Waarom deze vraag precies?
Ik ga naar school in ehv hehe :’)

ik ook vanaf september, op die introductie dagen na dan.
zo ik heb nooit van die opleiding gehoord. lijkt me wel pittig. succes meid.