Ik vraag me af of er hier ook nog meiden zijn die niet sporten?
Zelf sport ik niet, heb er geen behoefte aan en vind het ook totaal niet leuk.
En aangezien heeel veel mensen de laatste tijd sporten, vroeg ik me af of er nog meer meiden zijn die, net als ik, niet sporten?
Nee die bestaan niet
Ik heb nooit gesport, ik vind het ook niet leuk.
Ik ben helaas niet gezegend met een natuurlijk slank lijf en dat zou ik wel graag willen hebben dus ik heb me toch maar ingeschreven bij een sportschool. Maar zelfs daar moet ik mezelf nog vermaken met podcasts en netflix
Ik sport ook niet, je bent niet de enige hoor.
Nope ik ook niet, alleen heb ik dat wel nodig om mijn agressie en frustraties te uiten, maar vind dat alleen niet leuk…
Nog nooit gesport.
Dus hoi.
Nog nooit gesport
Ik sport op dit moment ook niet echt ( alleen soms touwtjespringen of skateboarden, maar zijn nu allebei kapot)
dusja, hoi
Haha ik ben dus niet de enige, gelukkig maar
Ik sport ook niet
Wel gedaan, maar op dit moment ook geen behoefte aan.
Zou wel weer willen dansen of iets, maar meer omdat ik het leuk vind dan om de reden dat ik weer wil sporten.
Dus hoi haha
Lang gesport, maar nu helemaal niets meer van sport!
Ik hou ook echt niet van sport… Vroeger wel volleybal gedaan maar dat is misschien alweer 10 jaar geleden…
Ik heb denk ik een hekel gekregen aan sport omdat mijn vader altijd liep te pushen wat ik moet doen met sport blabla…
Sinds kort doe ik wel aan hardlopen en dat lukt wel aardig. Maar aangezien ik zero conditie heb…
Ik sport ook niet! Sommige mensen kunnen je echt heel raar aan kijken als je zegt dat je niet sport, alsof het iets vreselijks is.
Dit heb ik ook. Ik heb zoiets van waarom zou ik? Ik kan zoveel eten als ik wil en niet sporten, ik kom toch nauwelijks aan. Maar als we het dan over mijn conditie gaan hebben, daarvoor zou het eigenlijk wel goed zijn.
Dat heb ik dus ook! Als mensen vragen wat ik voor sport doe, en ik antwoord met ‘niks’ dan kijken ze me aan van huh?!
ik houd gewoon niet van sporten… ik heb er geen behoefte aan… Gymmen vind ik heel af en toe (als we volleyballen) wel leuk maar verder is het echt het (blok)uurtje om nuggets te zien falen…
Ik ben ook wel slank (al zeg ik het zelf) dus ja
Als ik ooit hopelijk besluit squats te gaan doen dan is dat zeker niet echt echte beweging he:( hahaha
Ik heb niet meer echt gesport sinds dat ik studeer en dat is best wel een beetje te zien. Ik wil het wel weer gaan doen maar ik heb steeds smoesjes…
Ik heb vroeger best wel heel veel aan sport gedaan o.a voetbal en turnen maar daar ben ik al een hele tijd mee gestopt onder andere door mijn knie waar ik telkens last van kreeg. Maar ik mis sporten niet echt meer, ik houd er niet zo van dat het een ‘verplichting’ is wat ik IEDERE week moet gaan doen. Ik ben nog wel trouw voetbalsupporter. (: