meiden die niet klaarkomen tijdens seks?

Hey,

Ik verveelde me een beetje en was in het “seksuele frustratie” topic aan het kijken en het viel me eigenlijk op dat veel meisjes tijdens een vrijpartij niet “standaard” klaarkomen. Ik vind dit best wel “vreemd” omdat ik bij elke vrijpartij met mijn vriend minstens 3 keer klaarkom. Ik vraag mij dus eigenlijk af wat de oorzaak is bij die meiden die niet klaarkomen. Ligt dit aan de jongen? Die niet genoeg “skills” heeft? Of vind je dat dit aan jezelf ligt, omdat je bij masturberen ook al moeilijk klaarkomt? En wat doen jullie er dan aan? Lijkt me best frustrerend, niet? Sorry, ik ben gewoon wat nieuwsgierig.

-

Ik kom bij masturberen vrij makkelijk klaar, omdat daarbij mijn clitoris gestimuleerd wordt. Tijdens seks wordt die meestal niet gestimuleerd en ik kom (tot nu toe nooit gelukt) niet klaar door penetratie. Dit wil trouwens niet zeggen dat ik de seks niet fijn vind of dat ik gefrustreerd ben, want ik geniet er alsnog van, ook als ik niet klaarkom.

Dit. Ik vind het eigenlijk niet eens heel erg, want ik weet toch niet wat ik ‘‘mis’’. (’:

x

Ik kom überhaupt niet, na veel dappere pogingen. Maar ik heb er vrede mee, het voelt wel altijd heel fijn dus dat is voor mij genoeg.

Ik kom werkelijk nooit klaar als mijn vriend er is. In mijn eentje lukt het gewoon prima, maar bij hem voel ik me dan niet zo op mijn gemak denk ik, ik weet het niet precies, maar ik vind het wel echt heel vervelend! Hij komt namelijk wel elke keer klaar.

Ik kom alleen klaar als hij me vingert/beft, of als mijn clitoris gestimuleerd wordt tijdens de seks zelf.
Dus ja, de ene keer wel tijdens de seks, de andere keer niet. Ik vind het niet frustrerend, ik geniet er namelijk wel van en hij ook, dus dikke prima. :slightly_smiling_face:

Ik vraag me dan af welk standje jij doet, zodat je clitoris gestimuleerd wordt.

Wij kwamen bij toeval bij dit uit: edit mod: reclame is niet toegestaan en ik als dame zijnde kan jullie zeggen het werkt echt. Ook voor meiden die moeite hebben om klaar te komen! ECHT HET PROBEREN WAARD.

Ik kan door penetratie zelf niet klaar komen,
Maar mijn vriend scheurt langs MN klit met z’n onderbuik
Waardoor ik wel klaar kom. Hij probeerde vaak te timenn anders vind hij zelf ook niet meer leuk als ik niet klaarkom.

Ik ben 1x klaargekomen door penetratie en 2 keer door een vibrator die hij bij mij gebruikte, verder nooit. Opzich vind ik dit helemaal niet erg, zonder klaarkomen was ook gewoon lekker

Kan je gewoon zelf doen toch met je handen.

De eerste paar keren seks vond ik het heel spannend en was ik dus ook erg gespannen, waardoor ik niet klaar kon komen. Maar de andere keren daarna ging mijn vriend ‘naar binnen.’ :cold_sweat: En dan stimuleerde ik mijn clitoris met mijn handen en daardoor kwam ik wel klaar.

Ik vind het best raar als je niet klaarkomt tijdens seks (los van meiden die niet kunnen komen omdat het niet lukt of zo). Bijna niemand komt klaar van alleen penetratie, maar als je vriend wel eerder klaarkomt en hij vervolgens ook gelijk ‘klaar’ is met seks, vind ik het wel raar. Ik zou dat dus echt niet pikken.

Aanvulling: er is ook een standje waarbij de man met zijn schaambeen tegen jouw clitoris aankomt. Gewoon man bovenop dus maar hij moet wat hoger liggen. Dat zag ik bij Sex Academy haha.

Overigens vind ik orgasmes niet belangrijk. De seks zelf is belangrijker. Ik ken stellen waarbij de vrouw de man verplichtte om haar eerst te laten komen voordat hij mocht komen. Hierdoor werd de seks alleen maar slechter omdat hij dit met tegenzin ging doen.

Ik vind orgasmes ook niet belangrijk omdat als ik ben klaargekomen, dan ben ik ook echt klaar en dan is alles te gevoelig. Ik heb dan ook vaak geen zin meer om iets bij hem te doen, het gevoel is dan gewoon weg. De jongen waar ik nu seks mee heb kan makkelijk meerdere keren achter elkaar klaarkomen. Bij ons is het dus een beetje omgedraaid.

Ben het hier mee eens.
Ik had wel laatst voor het eerst seks met mijn huidige vriend en het duurde 20 seconden en toen schaamde hij zich zo dat hij mij was vergeten x) Dus dan snap ik het weer wel, maar als ze gewoon komen en dan, je gewoon laten, opstaan etc. Tja.