Meiden die naar NYC zijn geweest?

Hee!
Ik las het artikel over voordelig naar New York op de homepage, en toen bedacht ik me dat ik dit nog wilde vragen haha, dus:

Ik ga deze zomer naar New York, en daar wil ik natuurlijk wel shoppen!
Ik kan alleen niet zo goed inschatten hoeveel geld ik moet sparen.
Is er iemand van jullie al eens naar New York geweest? zo ja, hoeveel geld heb je daar ongeveer uitgegeven?

Bedankt :slightly_smiling_face:

Ik ben afgelopen kerst en oud&nieuw naar New York geweest! En bereid je maar voor want het is echt fantastisch! Maar wel heel, heel erg duur… Omdat je waarschijnlijk de hele dag in de stad bent, eet en drink je ook dehele dag in de stad en dat is al een grote kostenpost. Daarnaast zijn een beetje meer in de buitenwijken heel veel leuke winkeltjes en dus veel shopgevaar;) Als je er echt het tripje van je leven van wil maken, spaar dan zoveel mogelijk. Want het is het echt meer dan waard!!!

Oke dankjewel! Maar hoeveel is veel? haha!
Meer?

Ik ben in de herfstvakantie naar New York geweest (vijf dagen) en ik heb ongeveer 200 dollar uitgegeven aan kleding (en nog ongeveer 100 aan een musical) maar ik had dan ook echt een hele berg kleding, sieraden en ook nog een paar schoenen gekocht! ik zou echt een paar honderd dollar proberen te sparen want ze hebben zooooo veel leuke winkels daar :grinning:

Ik heb een maand gereisd dus zou niet precies weten wat ik in New York heb uitgegeven, maar als je echt meerdere leuke dingen wil doen dan zou ik toch wel minimaal 200¤ sparen… En waarschijnlijk nog wel meer;)

Maar er is toch gewoon wel ergens een supermarkt waar je ff een flesje Cola kan halen?

Oooh oke bedankt! Dus niet dat je echt ¤500 ofzo uit gaat geven daar?

je kan zelf bepalen hoeveel je uitgeeft en welke winkels enzo, de ene winkel is goedkoper dan de ander,
maar ik heb wel minstens 200 euro uitgegeven aan kleding, ik denk wel meer.
heel veel plezier! het is echt een geweldige stad

ik heb net een half jaar in new jersey gewoond en ben regelmatig in new york geweest als ik de volgende keer weer zou gaan zou ik toch wel 1000 euro gespaard willen hebben. dan heb je in ieder geval nergens naar te kijken en wat je overhoudt kan je dan bijvoorbeeld weer op je spaarrekening zetten. en een tip! neem een bijna lege koffer mee!!

Inderdaad. Neem echt bijna niets mee. Dan kan je dat vullen. Toen wij naar Amerika gingen moesten we zelfs een koffer bijkopen.

Mijn moeder is onlangs met een vriendin naar NY geweest, en heeft echt meer dan duizend euro uitgegeven, sws. Zoveel mogelijk. Neem alles mee!

Ligt eraan of je in downtown Manhattan zit… Dan is er volgens mij geen dichtsbijzijnde supermarkt nee. xD

Ik weet nog dat ik er he-le-maal niet leuk kon winkelen… Maar goed, ik was toen 14 en zwaar alto haha.

Veeeel! Beter teveel geld dan te weinig. Ik zou denken aan 400-500euro haha

Denk aan zoeen 500¤ wat je over hebt kan je verder sparen

Oke! ¤500 sparen moet me nog wel lukken. ¤1000 wordt 'm niet, alhoewel ik dat wel graag zou willen natuurlijk haha

Oh ja ik had ook een enorme koffer mee en op de heenweg zo min mogelijk meegenomen! Haha. (Op de terugweg was 'ie vol!)

Ik ga over twee weken naar New York en ik kan niet wachten!

Ook niet bij Bedford Avenue (in Brooklyn)? Daar hebben ze toch wel wat alternatieve winkeltjes.