Meiden die naar Albufeira zijn geweest?

Heee chicks,

Zijn hier meiden die naar Albufeira zijn geweest? Wat vonden jullie daarvan? Hoe was het publiek precies? Ikzelf ben 18 en mijn vriendinnen (de meesten dan) ook. Ik hoop zegmaar dat er niet zo’n seks/extremelydrunk-mentaliteit hangt, maar dat er ook jongens en meisjes zijn die een beetje wat serieuzer zijn en niet iedereen meteen op de bek pakken, om het even plat te zeggen, maar die ook wel in zijn voor een gezellig praatje ipv meteen neuken en zoenen. Je hebt natuurlijk die mentaliteit overal wel, maar ik heb gehoord dat in Lloret dat bijv wel een stukje erger is, en in Chersonissos ook wel. En Sunny Beach is geloof ik ook zo’n soort publiek dat erop af komt. Maar we willen ook weer echt losgaan, en het uitgaan daar echt super is. Blanes is ons te klein, daar zijn we vorig jaar al geweest.

En daarnaast heb ik gezien dat de cafeetjes enzo heel ver uit elkaar liggen, ofja je hebt blijkbaar een nieuw en een oud gedeelte? Merk je echt dat dat heel vervelend is, of is het gewoon prima als je de ene dag naar het ene deel gaat en de andere dag naar het andere (kost wel weer taxigeld)?

uuuuuppie

sorry geen idee…

Twee vrienden zijn er ook heen gegaan. Volgens hun was het echt geweldig. Zijn allebei wel echte feestbeesten, maar geen jongens die met iedereen het bed in duiken als ik een beetje een goede indruk van ze heb… Voor zover ik weet is het dus echt heel leuk ! En het ligt er maar net aan welke mensen je tegen komt.
Broer is naar Sunny beach gegaan, ja die heeft het er geweldig gehad. Maar zoals je zelf al omschreef een hoop personen met zo’n menatliteit.

Nog nooit van gehoord, sorry

Dit kan in het “ik ga naar … toe, tips?”-topic. Of check het vakantietopic.