Meiden die mee op zon/stapvakantie willen deze zomer? :)

Hee meiden

Ik zou aankomende zomer heel erg graag een stapvakantie willen hebben. Ik ben zelf al een paar keer geweest en vond dat echt een super gave ervaring. Lekker overdag relaxen, lekker van de zon genieten en in de avond stappen.
Helaas kunnen al mijn vriendinnen niet door geld, studie of willen niet omdat ze een vriend hebben.
Ik zou dit jaar weer echt super graag willen en ik hoop dat ik via deze weg nog andere reisgenoten vind die dat ook erg leuk lijkt.

Ik ben 20 jaar oud en ik kom uit Zuid-Holland en ik volg een studie op het HBO.
Ik ben opzoek naar meiden die ook beetje in dezelfde leeftijdscategorie zitten (18-22) en het liefst ook uit Zuid-Holland komen, dat is wel zo makkelijk met elkaar beter te leren kennen.

Natuurlijk moeten we elkaar eerst beter leren kennen om te zien of het klikt, maar daar is nog genoeg tijd voor.

Als je interesse hebt, laat het me alsjeblieft even weten :slightly_smiling_face:

*Als je profiel is afgeschermd, kan je dan alsjeblieft mij zelf een berichtje sturen? Want ik kan dan geen bericht sturen.

Ik heb wel interesse, ik word nog voor de zomer 18 en woon in noord-holland.

dat scheelt dan best veel in leeftijd :frowning_face: Al eens op stapvakantie geweest?

Gezellig! Helaas ben ik dan wel al een stuk ouder… :frowning_face:

ah hoe oud ben je dan?

Dan ben ik 25 haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ooh haha dat scheelt inderdaad dan wel aardig wat

Up

up

up

hoihoi,
ik ben wel geinteresseerd. Ik ben 18 jaar en ik ben al 2 x op stapvakantie geweest. 1 keer naar blanes en 1 keer naar Albufeira

Ik heb interesse! Ik ben 19 jaar en woon ook in Zuid-Holland :slightly_smiling_face:

Ik heb jullie een berichtje gestuurd :slightly_smiling_face:

up

up

-

up

Toevallig nog meer meiden? :slightly_smiling_face:

up

up