Meiden die mee op vakantie willen????

Heee meiden,

Ik ben Nathalie, ik kom uit Rotterdam en ben 18 jaar oud.
Ik hou erg van shoppen, uitgaan, festival pakken, reizen, uiteten gaan en andere leuke dingen doen.
Het plan was dat ik aankomende zomer met een vriendin op vakantie zou gaan, naar iets van Lloret, Albufeira, Mallorca.
Alleen komt ze er nu achter dat haar ouders het niet goed vinden omdat we maar met z’n tweeën zijn en dat vinden ze niet echt veilig, wel als het met meerdere is.
Ik weet niet of er misschien meiden zijn die gezellig mee op vakantie willen? of in dezelfde situatie verkeren?
Natuurlijk snap ik dat je dan niet gelijk met iemand op vakantie wil, je moet elkaar natuurlijk eerst beter leren kennen!

Als je geïnteresseerd bent, laat dan zeker iets weten als reactie of via privébericht! :slightly_smiling_face:

up

Ken je geen andere meiden (bijvoorbeeld uit je klas, of sportvereniging oid) die je aardig lijken? Want het lijkt me nog lastiger om via internet iemand te vinden en sowieso is het dan niet echt leuk voor diegene omdat jij en je vriendin elkaar al kennen. Je kunt beter gaan met iemand die je al een beetje kent.

Dat wil ik liever ook, maar die willen allemaal niet op feestvakantie of mogen niet of hebben een relatie en die gaan met hun vriend al op vakantie of willen dan niet op feestvakantie door de relatie :frowning_face:
Ja snap ik, het liefst zou ik dan ook hebben dat die gene hetzelfde probleem heeft en dus ook met z’n tweeën is. Maar elkaar leren kennen kan natuurlijk ook gewoon!

Niet mijn type vakantie… Denk dat je beter een oproepje kunt plaatsen op wereldwijzer.nl. Daar maak je wat meer kans dan hier denk ik.

Thanks voor de tip!

Niemand die wilt?

up

Kan je niet met zo’n jongeren reis mee gaan? Daar gaan altijd begeleiders mee, misschien mogen jullie wel gaan met zn twee wanneer je verteld dat er begeleiders bij zijn en dat die overal mee naartoe gaan

Wat Serena zegt inderdaad, met een organisatie gaan.

Of hebben een relatie…

Ja want je kan geen plezier hebben en alleen op vakantie gaan als je een vriend hebt want dan zit je namelijk vastgeketend aan een hondenhok.

Nou die vriendinnen van mij wel, die kunnen niet zonder hun vriend, altijd heel gezellig :astonished:
Hun gaan ook altijd samen op vakantie

Bedoel je daar GOGO Beachmasters mee? Dat was sowieso het plan haha, maar dat mag juist in met z’n tweeën :frowning_face:

ook al lijkt het me superleuk, ik zou ook niet snel op vakantie gaan met 2 meisjes die elkaar al kennen en dat jij als enige niemand kent. plus 3 is een heel onhandig aantal, dan ben je altijd ‘de 3e persoon’. als het met mn vriendin niet door gaat, zou ik eerder ervoor kiezen om een georganiseerde reis in mn eentje te gaan doen of met mn ouders mee te gaan, dan zoiets

That’s what I thought

ja ik snap wat je bedoeld!
Ik heb ook liever dat die gene ook met 2 personen is die zeg maar ook niet alleen met z’n tweeën op vakantie mag, op die manier is het erg leuk!

Niet mijn droom-reis, maar reizen is altijd tof…
Enkel, als je elkaar niet kent en onmiddellijk samen reizen… (Dan denk ik aan kamer delen en mekaar niet kunnen uitstaan, uitgaan met iemand die helemaal jouw ding niet is en dingen die jij wilt doen niet doet en vice versa… Brr… :stuck_out_tongue: )

up

Ja snap ik, ik zou ook liever hebben dat hun ook met z’n tweeën dan zijn

up