Meiden die een relatie hebben, kom eens!

Hoevaak spreek je per dag jou vriend?

Het liefst spreek ik mijn vriend de hele dag door, maar ik merk dat ik hem ook
zijn ruimte moet geven maar soms voel ik me er zelfs rot om wanneer ik weinig aandacht van hem krijg.

27/7 we wonen en werken samen. Thja ti’s zo gekomen haha :slightly_smiling_face:

ew, het is sinds vandaag uit na 15 maanden omdat hij te druk bezig was. Ik had dus hetzelfde als jij nu.

27/7? Doe je goed! Ik wou dat ik dat kon! :’)

Ik wist niet dat er nog 3 uren zijn bijgekomen.

Ik spreek hem wel elke dag vaak, maar niet heel de dag door. En zie hem 2 à 3 keer per week.

wanneer ik er behoefte aan heb. geen idee hoevaak dat is maar sowieso wel elke dag even. gewoon een whatsappje als ik heb niet zie maar ik ben soms ook bang dat ik hem aan het stalken ben ofzo omdat ik hem ook elk moment wil spreken eigenlijk haha

Geen irritaties? Hoelang heb je al een relatie?

Hahahahaha sorry tiepvoudjuhhh oké grapje

Heb jij het uit gemaakt?

Mijn vriend & ik smsen de hele dag door … En we zien elkaar ook zowat alle dagen, soms 1 of 2 dagen in de week niet

We zijn anderhalf jaar samen :slightly_smiling_face:

ik spreek hem best vaak. ik zit bij hem op school en daardoor zie ik hem doordeweeks altijd. in het weekend zie ik hem alleen op zaterdsg :wink:

Haha inderdaad dat heb ik ook, wanneer we wakker zijn en met het slapen gaan spreken we elkaar meestal. Maar door de dag heen wil ik hem ook niet al te veel lastig vallen omdat ik ook niet wanhopig over wil komen, terwijl ik om de 5min op me tel kijk in de hoop dat ik een berichtje van hem heb gekregen haha.

Wonen jullie ook in de zelfde stad?

Euh, 1x per 2 avonden gemiddeld. Ik zie hem ongeveer 2-3x per week.
We zijn 4,5 jaar samen, en ik vind dit eigenlijk wel prima. In het begin wil je elkaar zo veel mogelijk zien, maar je moet ook verder met je eigen leven. En nu is dat bij ons er helemaal in gebakken. Zoals het nu is, is het perfect.

Ik zie hem vaak in het weekend van zaterdag middag tot zondagavond door de lange afstand die we hebben. Niet elk weekend helaas:( Doordeweeks vaak elke dag op msn met videocam, maar als dat een dagje niet is, overleven we dat ook wel

Het lijkt me heerlijk om op een gegeven moment zo’n stabiele relatie te hebben, maar naar 4 en half jaar mag dat ook wel. Ik en mijn vriend zijn nu 4 maand samen en in het begin was het ook heel klef en bijna elke dag samen, maar nu inderdaad gaan wij ook onze eigen kant op, en voor mij is dat nog een beetje wennen denk ik.

Ik zou hem het liefste 24/7 willen spreken, alleen dat gaat niet want hij heeft ook een leven weetje ;'D

Haha echt he!

Ik spreek hem elke dag, maar de hoeveelheid verschilt echt. Hij heeft geen app dus als ik niet met hem praat op fb beperkt het zich tot een smsje of twee per dag maar het kan ook zo zijn dat we een uur met elkaar praten. En ik zie hem zo’n 3 keer per week.

Vind het prima zo, ik hoef hem niet per se elke dag te zien of te spreken eigenlijk. Hij heeft gewoon zijn leven en ik ook, maar als ik hem een week niet zie EN niet spreek mis ik hem echt enorm. Dus het is niet alsof ik hem niet graag zie :’)